توزیع بسته غذایی بین خانواده‌های محروم توسط گروه جهادی «شهید ابراهیم هادی» بندر امام خمینی(ره)+فیلم

حجت‌لاسلام مرتضی رستم‌بیگی در این خصوص اظهار داشت: از برکات و رویش‌های انقلاب اسلامی تشکیل گروه‌های جهادی است که گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پایگاه بسیج ابوذر بندر امام خمینی(ره) از جمله این رویش‌ها است.

وی افزود: در مدت یک سال گذشته گروه جهادی شهید ابراهیم هادی موفق به برگزاری ۳۶ اردوی جهادی در حوزه‌های پزشکی، عمرانی، آموزشی و توزیع اقلام غذایی در بین خانواده‌های محروم شده است.

رستم بیگی در ادامه تاکید کرد: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با هدف محرومت‌زدایی و رسیدگی به محرومین و نیازمندان از سال ۹۶ فعالیت خود را در حوزه‌های عمرانی، پزشکی، فرهنگی، آموزشی و محرومیت‌زدایی شروع کرده است و تاکنون موفق به توزیع ۶ مرحله تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده‌های محروم شهر توزیع شده است که در این مرحله ۹۰ بسته غذایی بین خانواده‌های محروم و مستضعف توزیع شد.

مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی المهدی درباره منابع مالی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی بیان کرد: منابع مالی این گروه جهادی از سازندگی سپاه استان خوزستان، کمک‌های مردمی و خیرین سطح شهر تامین می‌شود که این حرکت جهادی توسط برادران و خواهران بسیجی، حوزوی و دانشجویان دغدغه‌مند انجام می‌شود./تسنیم

در ادامه گزارش ویدیویی خبر بندر امام خمینی(ره) ببینید.

https://biknews.ir/6436کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6436/توزیع-بسته-غذایی-بین-خانواده‌های-محرو/کپی شد!