در حق خوزستان ظلم شده است/ کمبود سه هزار نیروی بهداشت و درمان در خوزستان

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در سفر به استان خوزستان عصر امروز با حضور در بندر امام خمینی(ره) در حاشیه بازدید از ساختمان نیمه‌کاره اورژانس درمانگاه راه زینب(س) بندر امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در حق استان خوزستان ظلم شده است، کسانی که خوزستان را ندیده‌اند وقتی روی کاغذ به شاخص‌ها نگاه می‌کنند برایشان آذربایجان، خراسان و مازندران با خوزستان فرق ندارد در حالی که اینجا شرایط سخت است.

وی افزود: برای نیروی انسانی خوزستان باید متفاوت عمل شود، استان مرزی است شرایط آب‌و‌هوایی متفاوتی دارد و موضوع ریزگردها مشکل جدی برای مردم استان خوزستان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان کرد: حداقل ۳۰۰۰ نیرو در بخش بهداشت و درمان خوزستان کمبود وجود دارد، خصوصا نیروهای تخصصی شامل پرستار، ماما، آزمایشگاه و… از رئیس سازمان استخدامی کشور خواهش می‌کنم کمک کنند اگر هم قبول ندارند تشریف بیاورند از نزدیک ببینند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: نمی‌شود به ازای هر ۱۰ تخت یک پرستار داشته باشیم، نمی‌شود هر پرستار ۴۰۰ تا ۵۰۰ ساعت اضافه‌کار در طول یک ماه داشته باشد.

وی در پایان گفت: هر تصمیمی برای کشور گرفته می‌شود حق دارند اما برای خوزستان باید بصورت ویژه تصمیم بگیرند، گاهی اوقات بیمارستان و تجهیزات هست اما نیرو وجود ندارد و همین امر باعث ایجاد نارضایتی می‌شود./فارس

https://biknews.ir/6047کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6047/در-حق-خوزستان-ظلم-شده-است-کمبود-سه-هزار/کپی شد!