تقویت همکاری بین بخشی حوزه حمل و نقل برای تسریع روند خروج کالا از بندرامام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی سفر یک روزه خود  در چهارم مهرماه سال جاری، پس از بررسی آخرین وضعیت نحوه تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی از این مجتمع بزرگ بندری با حضور مدیران کل راه آهن جنوب، پایانه ها و حمل و نقل و پشتیانی اموردام استان خوزستان، تمهیدات لازم را برای تسریع روند خروج کالا از مجتمع بندری امام خمینی(ره) و جلوگیری از ایجاد وقفه در زنجیره ی  توزیع کالا را اتخاذ کردند.

 هم افزایی نیروها بین سازمان ها و ارگان های حوزه حمل و نقل استان، بهره گیری بهینه از  حمل و نقل چند وجهی و تقویت توان موجود در بخش حمل و نقل ریلی از اهم این تصمیمات این بازدید بود که پس از بررسی میدانی  وضعیت جاری خروج کالا به اتفاق اتخاذ گردیده و بر لزوم مشارکت تمامی ارگان های ذیربط در این زمینه تأکید شد.

یادآور می شود مجتمع بندری امام خمینی(ره) ضمن  بر خورداری از ۱۲۰کیلومتر  راه آهن داخلی و دو ایستگاه شانتینگ یارد در سطح این مجتمع بزرگ بندری و ایجاد دسترسی ریلی برای تمامی انبارهای آن جهت بهره گیری از حمل و نقل ریلی، تمهیدات مناسبی برای افزایش سهم حمل و نقل ریلی و تقویت حمل و نقل چند وجهی  با هدف تسریع روند خروج کالا اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6028کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6028/تقویت-همکاری-بین-بخشی-حوزه-حمل-و-نقل-برا/کپی شد!