حذف واحد کلرآلکالی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست خوزستان، در جریان این بازدید احمدرضا لاهیجان‌زاده ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در حوزه محیط زیست این پتروشیمی اظهار داشت: حذف واحد کلرآلکالی یکی از اقدامات بسیار مهمی بود که پس از سال‌ها متوقف شد و تغییر فرآیند داد.
وی ادامه داد: نمی‌توان سلامت مردم را با ارزش‌های اقتصادی سنجید. سلامت مردم از همه چیز مهمتر است و باید در تولید از بهترین روش‌های نوین که آسیب کمتری به محیط زیست وارد می‌نماید، استفاده شود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان از مسئولین مجموعه پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) خواست تا مدیریت مصرف آب را با توجه به شرایط خشکسالی و کمبود آب مدنظر قرار دهند و بتوانند با بازچرخانی آب و استفاده مجدد از روش‌های تامین آب استفاده نمایند.
حمیدرضا رستمی مدیر عامل شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) نیز گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های زیست محیطی از قبیل تصفیه‌خانه بزرگ مرکزی و تغییر فرآیند واحد کلرآلکالی ارائه نمود.
وی ادامه داد: این تصفیه‌خانه توان تصفیه ۳۰ هزار متر مکعب در روز را دارد و عملیات اجرایی پروژه از سال ۹۵ شروع شد و قرار است در سال ۹۸ به پایان برسد.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) در خصوص سایر فعالیت‌های زیست محیطی این مجموعه به توسعه فضای سبز شرکت و مشارکت در فضای سبز شهر و مسئولیت‌های اجتماعی اشاره نموده و مواردی را بیان کرد و خواستار همکاری و راهنمایی مجموعه کارشناسی محیط زیست در راهبرد برنامه های زیست محیطی مجموعه شد.
انتهای پیام/*

https://biknews.ir/5809کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5809/حذف-واحد-کلرآلکالی-پتروشیمی-بندر-امام/کپی شد!