پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا به مناسبت عید غدیر در بندر امام خمینی(ره)

مدیر بنیاد بین المللی غدیر بندر امام خمینی(ره) در گفت وگو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره)، برنامه‌های این بنیاد به مناسبت هفته ولایت و عید سعید غدیرخم را تشریح کرد.

حجت الاسلام محمد تابش با اشاره به آغاز به کار بنیاد غدیر در بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: برای اولین بار در بندر امام خمینی(ره) پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر تحت عنوان اطعام غدیر در مناطق مختلف بندر امام خمینی(ره) و روستا‌های تابعه انجام خواهد شد.

وی افزود: اقدامات متعددی توسط بنیاد و یا با مشارکت مراکز فرهنگی و ادارات برنامه‌ریزی شده است و همچنین جلسه‌ای با مراکز مختلف فرهنگی و روحانیون و شورای برنامه ریزی بنیاد غدیر برگزار گردید و مقرر شد برنامه‌های این بنیاد در صورت تامین و کمک‌های مردمی بصورت گسترده انجام شود.

وی در تشریح برنامه‌های بنیاد غدیر در بندر امام خمینی(ره)، گفت: برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است که می‌توان به ارسال پیامک تبریک عید، آذین‌بندی شهر، تشویق و حمایت از جشن‌های مردمی مساجد و حسینیه‌ها، برپایی ۶ ایستگاه صلواتی با همکاری مراکز فرهنگی و پایگاه‌های مقاومت در سطح شهر، چاپ و توزیع برشور‌های سبک زندگی امیر المومنین(ع) و همچنین دیدار و تکریم از خانواده‌های سادات و شهدا از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

تابش افزود: بنیاد غدیر بندر امام خمینی(ره) برای اولین بار در نظر دارد، هدایای ویژه نقدی را به زوج‌های جوانی که در دهه ولایت اقدام به ازدواج می‌نمایند و در همان تاریخ ازدواج خود را ثبت می‌کنند تقدیم نماید.

وی در پایان گفت: از تمامی مسئولین، خیرین و مدیران مجموعه‌های فرهنگی بندر امام خمینی(ره) دعوت می‌کنم در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها مشارکت فعال داشته باشند.

https://biknews.ir/5789کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5789/پخت-و-توزیع-10-هزار-پرس-غذا-به-مناسبت-عید-غ/کپی شد!