برج میلاد به تماشای شکوه فرهنگ خوزستان می‎نشیند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، علیرضا ایزدی شنبه ۲۰ مردادماه ۹۷ در این خصوص اظهار داشت: سه‎شنبه ۲۳ مردادماه ۱۳۹۷ فرصتی است برای دیدن یکی از نقاط ایران‎زمین که به نظر می‌رسد همگان با آن آشنایی دارند.

وی ادامه داد: واقعیت این سرزمین مقدس این است که بسیاری از ما با زیبایی‎های آن آشنایی نداریم و این استان زرخیز سرزمین ناشناخته‎هایی است که حرف‎های زیادی برای گفتن دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان افزود: از این‎رو، فرصتی در روز سه‎شنبه ۲۳ مردادماه جاری در برج میلاد تهران فراهم آمده است تا همگان در این کشور پهناور با بخشی از گهواره تمدن ایران زمین، سرزمین رنگین‎کمان اقوام ایرانی و خواستگاه تمدن یکتاپرستی ایران بزرگ ‎آشنا شوند.

ایزدی با تأکید بر این‎که سه‎شنبه جاری فرصتی است برای دیدن خوزستان بزرگ و آشنا شدن با مهد تمدن ایران‎زمین گفت: به نمایندگی از مردم استان خوزستان از همگی شهروندان در تهران و سراسر کشور دعوت می‎کنم تا برای تماشای جلوه‎ها و جاذبه‎های این سرزمین اهورایی از جمله صنایع دستی متنوع، زیبایی‎های فرهنگی و آیین‎های زیبا و رنگارنگ معنوی آن ساعاتی را اختصاص دهند و از این زیبایی‎های بی‎حد و حصر لذت ببرند.

گفتنی است جشنواره ملی چارسوق به همت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری تهران و برج میلاد با رویکرد تقویت فرهنگ اقوام مختلف ایران، معرفی صنایع دستی، جاذبه‎ها و دارایی‌های فرهنگی استان‌های کشور از ۲۱ تیرماه ۹۷ در برج میلاد تهران آغاز شده و تا ۲۶ شهریورماه نیز ادامه دارد. استان خوزستان نیز سه شنبه ۲۳ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در ایستگاه مترو تئاتر شهر و از ساعت ۲۱ تا ۲۴ در برج میلاد تهران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/5731کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5731/برج-میلاد-به-تماشای-شکوه-فرهنگ-خوزستان/کپی شد!