مردم بندر امام خمینی(ره) چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، اظهار کرد: کشور یمن در محاصره ائتلاف متجاوز عربی قرار گرفته است و فقط یک راه ورود مواد غذایی و دارو از طریق بندر الحدیده برای مردم این کشور مسلمان وجود دارد.

وی افزود: اگر تنها راه ورود مواد غذایی و دارویی به کشور مظلوم یمن بسته شود عملا این کشور با قحطی بی‌سابقه مواجه می‌شود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم این شهر در موضوع شهرستان شدن چیزی فراتر از قانون را مطالبه نمی‌کنند، عنوان کرد: مسئولان محترم وزارت کشور از استانداری تا فرمانداری و بخشداری و تمام گروه‌هایی که به حق یا ناحق در این مسئله دخیل هستند عرض می‌کنم، شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) حق قانونی عقب افتاده مردم این شهر است.

تابش افزود: مردم بندر امام خمینی(ره) چیزی فراتر از حق قانونی و مسلم خود را نمی‌خواهند، مسئولان می توانند این حق را که قریب به ۲۰ سال به تاخیر افتاده است را بازگردانند. گروه‌هایی به بهانه خیر‌خواهی می‌خواهند مردم دو شهر را به تنش بکشند و درگیری و نا امنی ایجاد کنند، قطعا این گروه‌ها خیرخواه مردم ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) نیستند.

وی در پایان گفت: ایجاد اختلاف و تنش خیرخواهی نیست، قانون شکنی و مخالفت با قانون خیرخواهی نیست بنده به این افراد نصیحت می‌کنم بیش از این دست به اقدامات غیر‌قانونی نزنند.

https://biknews.ir/4913کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4913/مردم-بندر-امام-خمینیره-چیزی-فراتر-از-ق/کپی شد!