مرکز اداری شیلات در شهر بندر امام خمینی(ره) مستقر شود

موسی حیدری اظهار کرد: اداره شیلات ماهشهر- بندر امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۶ تاسیس شده است و از قدیمی‌ترین مراکز اداری شهرستان محسوب می‌شود.

وی افزود: مکان فعلی شیلات در بندر امام خمینی(ره)، جاده تاسیسات بندری قرار دارد و تردد در این مسیر برای صیادان با مخاطره همراه است، از این رو در جلسه شورای اداری شهرستان ماهشهر پیشنهاد تاسیس یک مرکز اداری را مطرح کردیم.

وی افزود: اداره شیلات شهرستان ماهشهر – بندر امام خمینی(ره) متشکل از دو بندر صیادی است که یک اسکله در شهرستان ماهشهر با عنوان خور‌سمایلی شناخته می‌شود و یک اسکله صیادی در بندر امام خمینی(ره) واقع شده است.

حیدری با اشاره به اینکه مدیریت صیادی هر دو اسکله صیادی خورسمایلی و اسکله صیادی بندرامام خمینی(ره)، با اداره شیلات ماهشهر –  بندر امام خمینی(ره) است، گفت: صیادان از قشر ضعیف جامعه هستند و از این رو برای تسهیل در امور صیادان پیشنهاد داده‌ایم حدود ۲۰۰ متر مربع فضا را در یکی از شهرهای ماهشهر یا بندر امام خمینی(ره) در اختیار شیلات قرار دهند.

وی در خصوص مکان قرارگیری مرکز اداری شیلات، عنوان کرد: بیشترین ارتباط صیادان و اداره شیلات با اداره بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره) است و همچنین مرکز آموزش و صدور گواهینامه‌های دریانوردی نیز در شهر بندر امام خمینی(ره) قرار دارد و برای تسهیل امور مربوط به صیادان بهتر است مرکز اداری شیلات نیز در شهر بندر امام خمینی(ره) مستقر شود.

حیدری در پایان گفت: مستقر شدن مرکز اداری شیلات در شهرستان ماهشهر نیز مزیت نزدیک بودن به فرمانداری را دارد اما اولویت ما راحتی کار صیادان است./فارس

انتهای پیام/

https://biknews.ir/4438کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4438/مرکز-اداری-شیلات-در-شهر-بندر-امام-خمینی/کپی شد!