پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) نایب‌قهرمان لیگ بسکتبال جوانان کشور شد

دیدار فینال رقابت‌های لیگ بسکتبال جوانان باشگاه‌های کشور ظهر امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت بین تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران برگزار شد.

در این دیدار در حالی که شاگردان علیرضا طیبی در تیم پتروشیمی بندر امام تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بودند و در آستانه قهرمانی قرار داشتند اما بی‌دقتی بازیکنان این تیم و ترن‌آورهای پی در پی آنها باعث شد تیم مهرام تهران امتیازهای از دست رفته را جبران کند.

در دقایق پایانی این مصاف بازیکنان تیم مهرام تهران با حملات پی در پی و استفاده از اشتباهات بازیکنان تیم میزبان بازی باخته را برده و پیروزی ۶۸ بر ۶۵ مقابل پتروشیمی بندر امام به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کردند.

در دیدار رده‌بندی نیز که پیش از این دیدار برگزار شد، تیم سایرس تهران موفق شد با پیروزی ۵۹ بر ۴۸ مقابل اسپادانا اصفهان بر سکوی سوم این رقابت‌ها بایستد.

مراسم اهدای مدال و جام‌های این دوره از مسابقات پس از پایان دیدار فینال با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، نناد ترونیچ سرمربی صربستانی تیم‌های ملی پایه، ورژ آبکاریان رئیس کمیته داوری فدراسیون بسکتبال، حسن‌نشان‌زاده مقدم مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) و محمد رحیمی‌پور سرپرست باشگاه ورزشی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

دیدارهای نیمه‌نهایی این مسابقات روز گذشته برگزار شد که تیم مهرام تهران با برتری ۷۴ بر ۵۶ از سد تیم اسپادانا اصفهان گذشت و به فینال راه پیدا کرده بود و پتروشیمی بندر امام نیز با پیروزی ۷۲ بر ۶۶ مقابل تیم سایرس تهران فینالیست شده بود./فارس

https://biknews.ir/4434کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4434/پتروشیمی-بندر-امام-خمینیره-نایب‌قهر/کپی شد!