ملت ایران پاسخ دندان‌شکنی را به رژیم صهیونیستی خواهد داد

حجت‌الاسلام محمد تابش امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندر امام خمینی(ره)، با اشاره به بازار ارز اظهار کرد: استفاده از اهرم انتظامی و امنیتی برای کنترل بازار ارز صحیح نیست و باید مکانیزم تغییر پیدا کند.

وی افزود: با استفاده از اهرم‌های امنیتی و انتظامی به صورت موقت می‌توان دلار را کنترل کرد، اما باید مکانیزم عرضه و تقاضای دلار تغییر کند، با نیروی انتظامی دلار در بلند مدت حل نمی‌شود.

تابش با اشاره به وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی نسبت به قوه ‌مجریه عنوان کرد: رئیس مجلس باید پاسخگو باشد، نمایندگان مجلس هم در موضوع کنترل قیمت ارز مقصر هستند.

امام جمعه بندرامام خمینی(ره)، گفت: هیئت رئیسه مجلس اجازه طرح سوال از رئیس جمهور را نمی‌دهد و نمایندگانی که قصد سوال از رئیس جمهور در خصوص معیشت مردم را داشتند هم فرصت پیدا نکردند از رئیس جمهور سوال کنند، با این روال قطعا ضرر خواهیم کرد و مردم متضرر اصلی هستند.

وی با اشاره به شهادت هفت نفر از پاسداران در پایگاه نظامی T4 سوریه عنوان کرد: این هفت شهید در پایگاه T4  سوریه به شهادت رسیدند، صهیونیست ها آگاه یا ناآگاه این جنایت را مرتکب شدند و جمهوری اسلامی قطعا پاسخ دندان شکنی در وقت خودش به صهیونیست‌ها خواهد داد.

تابش گفت: خون شهید پایمال نمی‌شود، انتقام خون پاک شهیدان پایگاه T4 سوریه را که نوک پیکان مقاومت اسلامی در برابر هجوم بیگانگان هستند خواهیم گرفت.

وی در پایان گفت: امام خمینی(ره) فرمود “بکشید ما‌ را ملت ما زنده‌تر می‌شود” ما از شهادت نمی‌ترسیم، شهادت میراث انبیاء، اولیاء و سیدالشهدا است و ما شیعیان با امام حسین(ع) بیعت کرده‌ایم که تا جان در بدن داریم راه سید مظلومان را ادامه خواهیم داد، جمهوری اسلامی هرگز اجازه تسلیم در برابر دشمن را نخواهد داد./فارس

https://biknews.ir/4367کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4367/ملت-ایران-پاسخ-دندان‌شکنی-را-به-رژیم-ص/کپی شد!