با تقویت قدرت خود، فکر تجاوز را از خیال دشمن بیرون می‌کنیم

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته بندر امام خمینی (ره) با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: امروز هیچ کشور اسلامی غیر از ایران در منطقه وجود ندارد که قدرت بازدارنده داشته باشد و وابسته به آمریکا نباشد. اسلام ما را دعوت به قدرت کرده است.

وی با بیان اینکه اگر قدرت بازدارنده نداشته باشیم بی‌دفاع می شویم و مورد تجاوز دشمن قرار خواهیم گرفت، افزود: قدرت را برای دور کردن دشمن از مرزهایمان نیاز داریم، قدرت‌های جهانی و در راس آن آمریکا برای تجاوز به‌هیچ کشور بی‌دفاعی درنگ نمی کنند و هیچ قانون بین‌المللی را به رسمیت نمی شناسند. آن‌ها هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایشان به کشورهای سوریه و یمن تجاوز نظامی انجام داده‌‌اند.

وی عنوان کرد: ما باید در مقابل قدرت های زورگو، قدرت بازدارنده داشته باشیم تا فکر تجاوزر را از سر دشمنان این ملت خارج کنیم، تهدید را باید با تهدید پاسخ داد، دوران بزن و در رو تمام شده‌است.

تابش، گفت: سه رکن اساسی اعتقاد به وعده الهی، مردم و پیروی از ولایت فقیه، امنیت ایران اسلامی را در آتش منطقه تامین کرده‌اند.

وی با اشاره به پاسخ رهبر انقلاب به نامه اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس، اظهار کرد: مبارزه تنها راه نجات فلسطین مظلوم است، مذاکره با اسرائیل خیانت به آرمان فلسطین و قدس مظلوم است و رهایی فلسطین را به تعویق می‌اندازد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) اظهارات اخیر ولیعهد عربستان سعودی را خیانت آشکار به اسلام عنوان کرد و گفت: بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی فلسطین را سرزمین یهود عنوان کرد. او اعتقادی به اسلام ندارد و منافع آمریکا را در جهت مشروعیت بخشیدن به صهیونیست‌های متجاوز تامین می‌کند.

https://biknews.ir/4286کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4286/با-تقویت-قدرت-خود،-فکر-تجاوز-را-از-خیال/کپی شد!