مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی استان خوزستان به میزبانی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

حسین عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی استانی، فرهنگ ترافیک و ایمنی، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و گرامی‌داشت ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در روز جمعه به میزبانی هیئت موتور‌سواری و اتومبیلرانی بندر امام خمینی(ره) و اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره) در مجتمع خلیج فارس برگزار شد.

دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیرانی خوزستان افزود: این مسابقات در سه کلاس ویژه آقایان و دو کلاس ویژه بانوان برگزار گردید که بیش از ۴۵ شرکت کننده در این رشته ها، با هم به رقابت پرداختند. رشته اسلالوم اتومبیلرانی جزوه رشته‌های پایه اتومبیلرانی است و مهارت کنترلی هر فرد را نشان می دهد همچنین هدف از این رقابت ها بالا بردن مهارت کنترلی ورزشکاران است.

عباسی گفت: بعد از برگزاری مسابقات که هر ورزشکار توانست دو دور مسیر را طی کرده و کمترین زمان را ثبت کند به عنوان نفر برتر انتخاب شدند که نتایج آن به شرح ذیل می باشد:

کلاس ۱۴۰۰ بانوان:
نفر اول: خانم ناهید برلوحی ۵۴:۱۰ ثانیه
نفر دوم: خانم زینب قلی زاده ۵۵:۲۳ ثانیه
نفر سوم: خانم خدیجه ظفری ۵۷:۳۰ ثانیه

کلاس حرفه ای بانوان:
نفر اول: خانم سرور دستگاهی با زمان ۴۳:۹۹ ثانیه
نفر دوم: خانم شبنم جعفری بابادی با زمان ۴۴:۵۳ ثانیه
نفر سوم: خانم لاله طهماسب با زمان ۴۷:۶۳ ثانیه

کلاس ۲۰۰۰آماتور آقایان:
نفر اول: آقای رضا قنواتی با زمان ۴۶:۶۸ ثانیه
نفر دوم: آقای مسعود گلرخ باهوش ۴۷:۵۹ ثانیه
نفر سوم: آقای بابک رحیمی ۴۹ ثانیه

کلاس ۱۵۰۰آماتور آقایان:
نفر اول: آقای علیرضا پذیرش
نفر دوم: آقای علی قنواتیان
نفر سوم: آقای مازیار حاتمیان

کلاس حرفه ای آقایان:
نفر اول: آقای مجید فتحی
نفر دوم: آقای نسیم راشدی
نفر سوم: آقای مرصاد ریخته‌گر

وی افزود: نفرات برتر هر کلاس به عنوان اعضا منتخب تیم اسلالوم استان خوزستان، جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات چندجانبه انتخاب می شوند.

حسین عباسی بیان کرد: نمایندگانی از شهرهای بندر امام خمینی(ره)، بندر ماهشهر، شهر چمران، اندیمشک، رامهرمز، آبادان و اهواز در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند. مقام های کسب شده در کلاس های مختلف عبارت است از بندر امام خمینی(ره) در حوزه همگانی، اهواز و آبادان در کلاس حرفه ای و رامهرمز هم یک مقام آورد.

عباسی با اشاره به استعدادهای استان خوزستان در این رشته ورزشی عنوان کرد: ورزشکاران مستعدی در رشته اتومبیلرانی اسلالوم در سراسر استان داریم و در سال آینده با برنامه ریزی بهتر، مسابقات را تداوم بخشیده و مسابقات بیشتری را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم استعداد یابی خوبی در این رشته داشته باشیم و با استعداد یابی خوب و آموزش ویژه، نفرات خوبی در مسابقات کشور داشته باشیم.

https://biknews.ir/4042کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4042/مسابقات-اتومبیلرانی-اسلالوم-همگانی-ا/کپی شد!