برخی رسانه ها به جای اصل به حاشیه می پردازند/ از هر راهی میرویم دوباره به شهرستان شدن برمیگردیم

سخنگوی شورای شهر در گفتگو با خبر بندر امام خمینی(ره) در واکنش به حواشی سخنرانی ریاست شورا در آئین افتتاحیه طرح های عمرانی که روز شنبه برگزار شد، گفت: موضوع امنیت یک موضوع حساس و حیاتی برای همه شهروندان است. متاسفانه تیراندازی های شبانه روزی در شهر بصورت پراکنده صورت می گیرد دائما مسئولین قول می دهند مشکل را حل کنند اما تاکنون حل نشده است.

بزاز ادامه داد: آقای عبیداوی ریاست شورای شهر در مورد این موضوع سخنرانی کرد و یک مقدار هم تند صحبت کردند و درست هم همین است به دلیل اینکه نماینده مردم است.

وی در واکنش به حواشی رسانه ای عنوان کرد: متاسفانه برخی از رسانه ها بجای پرداختن به اصل ماجرا که امنیت شهروندان است موضوع را به حاشیه می برند، از لغاتی استفاده می کنند که دو شهر را به جان هم بیندازند می گویند تیراندازی ها مربوط به شهرهای اطراف است اما به این شکل نیست طبیعتا بزهکاران از نقاط مختلف می آیند برخی از داخل شهر هستند و برخی از شهرهای اطراف می آیند رسانه ها نباید طوری برخورد کنند که اصل موضوع پنهان شود.

عضو شورای پنجم افزود: در موضوع امنیت تمامی مسئولان از بخشدار، فرماندار، نیروی انتظامی، قوه قضائیه خصوصا نماینده شهر مسئولیت دارند.

سید سعید بزاز تصریح کرد: شورا فقط می تواند پیگیری کند چون نه اسلحه در دست دارد و نه می تواند حکم صادر کند، موضوع را پیگیری می کنیم چون وظیفه شوراست ولی همه باید بدانند در این موضوع مسئولان سیاسی و امنیتی مسئولیت را برعهده دارند.

وی در پایان با اشاره به گره خوردن موضوع امنیت با موضوع شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: از هر راهی که می رویم دوباره برمیگردیم به موضوع شهرستان شدن، تا زمانی که شهرستان نشده باشیم نیروهای دادگستری و نیروهای انتظامی متاسفانه کم هستند. می گوییم نیروی انتظامی شهر را ارتقا دهید می گویند شهرستان نیستیم می گوییم شهرستان شویم پاسخی دریافت نمی کنیم.

https://biknews.ir/3764کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3764/برخی-رسانه-ها-به-جای-اصل-به-حاشیه-می-پرد/کپی شد!