مغناطیس اربعین حسینی بزرگترین گردهمایی تاریخ است/ دو سال پیش به تانک شهید حججی موشک کورنت اصابت کرد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سردار اباذری جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) در حسینیه ثارالله بندر امام خمینی(ره) مطرح کرد:

شهدا امام زادگان عشقند، وقتی خدا بخواهد یک جوان ۲۵ ساله به نام حججی را ۲سال نگاه می دارد، دو سال پیش در سوریه به تانک شهید حججی موشک کورنت اصابت کرد اما از تانک سالم بیرون آمد.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند برای شهید حججی طراحی شده بود، شک نکنید طراحی صورت گرفته بود اما این طراحی از سوی ما {سپاه} نبود بلکه از سوی خداوند بود.

جانشین دانشگاه امام حسین(ع) شهادت شهید حججی را اقتدار آفرین خواند و سلفی نمایندگان با موگرینی را ذلت بار توصیف کرد و گفت: در مجلس ما آن اتفاق ذلت بار رخ داد عده ای نماینده با آن خانم عکس گرفتند بنده برخی اوقات خدا را شکر می کنم که مهاجمان نتوانستند به صحن مجلس بروند اگر این اتفاق رخ داده بود معلوم نبود برخی از این نمایندگان چه رفتار ذلت باری را از خود نشان می دادند.

سردار اباذری در خصوص اربعین حسینی اظهار داشت: مغناطیس اربعین حسینی بزرگترین گردهمایی تاریخ است، در اربعین حسینی ۲۵ میلیون انسان بصورت روزانه صبحانه نهار و شام می خورند و استراحت می کنند.

وی افزود: خبرنگار هافینگتون چند سال پیش در اربعین شرکت کرده بود و جملات حقارت باری را برای غربی ها مخابره نموده است این خبرنگار می نویسد در بزرگترین فاجعه قرن یعنی زلزله هایتی بیش از سیصد هزار نفر کشته شدند و تمام سازمان های جهانی توانستند پنج میلیون وعده غذایی در مدت پنج ماه برای هایتی ارسال کنند یعنی هر ماه یک میلیون وعده غذا را برای آوارگان تهیه کردند در صورتی که در اربعین شیعیان روزانه ۵۰ میلیون پرس غذا توزیع می شود یعنی ده برابر تمام ابرقدرت ها آن هم از طرف مردم فقیر و کشاورز عراق.

https://biknews.ir/3289کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3289/مغناطیس-اربعین-حسینی-بزرگترین-گردهما/کپی شد!