مراسم تجلیل از خبرنگاران به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، مراسم تجلیل از خبرنگاران به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در هتل این اداره کل با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
خدامی مدیر روابط عمومی این اداره کل با اشاره به سابقه ی همکاری رسانه ها در انعکاس دستاوردها و خدمات این اداره کل در مقاطع مختلف زمانی، از حسن تعامل آنان در این حوزه تقدیر و تشکر نمود.
در جریان این مراسم معاون دریایی و بندری و جانشین مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان طی سخنانی با اشاره به موفقیت های این اداره کل در جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی و توسعه ی زیرساخت ها و روساخت های این مجتمع بزرگ بندری و ثبت شاخص های کم نظیر در ارائه خدمات دریایی و بندری به مشتریان، اطلاع رسانی به هنگام و انعکاس شایسته این دستاوردها را مرهون همکاری صمیمانه رسانه ها و آن را یکی از عوامل موفقیت برشمرد.
گرایلو با اشاره به رعایت سه اصل مهم دقت، سرعت و صحت در مخابره ی اخبار، امانتداری را یکی از ویژگی های بارزی توصیف کرده که باعث جلب اعتماد مخاطبان و افزایش تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها و بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات آنان می شود.
در پایان این مراسم که همراه با برگزاری ضیافت شام به افتخار خبرنگاران و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار بود، از داریوش اصغر زاده خبرنگار کهنه کار و پیشکسوت عرصه ی خبر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

https://biknews.ir/3102کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3102/مراسم-تجلیل-از-خبرنگاران-به-میزبانی-اد/کپی شد!