دکتر مهدی فلاحی رئیس شورای اسلامی شهر در گفتگو با خبر بندرامام خمینی(ره) از افتتاح چند پروژه در دهه فجر خبر داد

افتتاح چندین پروژه مهم عمرانی بندرامام خمینی(ره) در دهه مبارک فجر

 

رئیس شورای اسلامی شهر در گفتگو با خبر بندرامام  خمینی(ره)؛

 

دکتر مهدی فلاحی در گفتگو با خبر بندرامام خمینی(ره) ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و درود بر روح پرفتوح بنیان گذار انقلاب اسلامی، از افتتاح چندین پروژه مهم از جمله کلنگ زنی پل روگذر تقاطع راه آهن، افتتاح بلوار ۳۵متری، کلنگ زنی ساخت فرهنگسرا خبر داد و گزارشی از پروژه های جاری شهر و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه ها بیان نمود.

 

ایشان در ادامه تصریح نمودند، نمونه ای از این پروژه ها عبارتند از:

-پروژه های احداث پارک ترافیک وآموزش با پیشرفت ۳۰% با مبلغ اولیه ۵/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال که در جهت حمایت از مناطق محروم جانمایی شده است ،

-پروژه ی احداث فاز اول پارک کودک که ۸۰% پیشرفت داشته و مبلغ اولیه ۵/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بوده وسعی بر این است که فاز اول آن در دهه فجر افتتاح گردد.

-پروژه احداث سرعتکاه های سطح شهر که با توجه به استاندارد نمودن آن و نصب علائم ایمنی و تابلوهای ترافیکی با مبلغ اولیه ۱/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال با پیشرفت فیزیکی ۶۰% در حال انجام می باشد.

 

رئیس شورای شهر از تصویب طرح تاسیس سازمان حمل ونقل همگانی که اساسنامه آن به تصویب شورای شهر رسیده و منتظر تائیدیه فرمانداری می باشد خبر داد.

 

وی در ادامه افزود:  پروژه های عمرانی مهمی در مناطق مختلف(جدول گذاری، کانیو گذاری وآسفالت) بویژه مناطق کم برخوردار مثل کوی صباغان، کوی امام رضا(ع) وکافرا، کوی دستغیب، در حال انجام می باشند و این روند فعالیت و خدمت در مناطق کم برخوردار از نکات مثبت عملکرد شورای شهر و شهرداری می باشد.

 

ایشان در ادامه از روند احداث خور مصنوعی با پیشرفت۵۰% ومبلغ اولیه ۵/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال که یکی از پروژه های استراتژیک و مهم برای شهر بندرامام خمینی(ره) است و هدایت دفع آبهای سطحی عمده شهر را انجام و بسیاری از مشکلات را رفع می نماید.

 

دکتر فلاحی در پایان از برگزاری جلسات متعدد با موضوع بررسی بودجه ۹۶ که به مبلغ حدودی۷۵میلیارد تومان در کمیسیون بودجه وحقوقی صورت گرفته و با نگاه دقیق تر به اولویت های شهری و علی الخصوص توجه ویژه به مناطق حاشیه ومحروم، اولویت بندی نیازهای شهروندی توسط شهرداری تدوین شده و در صحن شورا چکش کاری شده و درحال تصویب نهایی می باشد.

https://biknews.ir/2378کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2378/دکتر-مهدی-فلاحی-رئیس-شورای-اسلامی-شهر-د/کپی شد!