جشنواره ملی شعر یادمان زنده‌یاد دکتر قیصر امین پور در شهرستان گتوند برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند از برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی "شعر در کوچه آفتاب" یادمان دکتر قیصر امین پور با حضور شاعران ملی و استانی در سال ۱۴۰۱، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حمید بهداروندی اظهار داشت: اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند و انجمن شعر آن شهرستان، پانزدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان زنده یاد دکتر قیصر امین‌پور را با حضور شاعران ملی و استانی ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرستان گتوند برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند با اشاره به محور‌های برگزاری این جشنواره افزود: محور‌های اصلی این جشنواره انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، نقش زنده‌یاد قیصر امین‌پور در شعر و ادبیات معاصر فارسی و تأثیر فرهنگ مقاومت و ایثار در رشد و اعتلای آفرینش‌های ادبی است که بعد از بررسی و داوری، آثار برگزیده معرفی و تقدیر می‌شوند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش و توسعه فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس، تلاش در جهت شناخت ویژگی‌های شخصیتی، علمی و ادبی شاعر فرزانه انقلاب، زنده‌یاد قیصر امین‌پور و شناسایی شاعران و پژوهشگران ملّی به منظور رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های ادبی آنان عنوان کرد.

بهداروندی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ حداکثر ۳ اثر را در قالب یک برگ A۴ تایپ شده با فونت نازنین ۱۴ به آدرس اینترنتی darkoocheaftab@gmail.com ارسال یا آثار خود را به همراه فرم موجود در فراخوان تکمیل و به نشانی دبیرخانه جشنواره: خوزستان، گتوند، جاده اصلی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند پست کنند و درصورت هرگونه سئوال با شماره همراه ۰۹۱۶۶۲۱۹۷۶۰ تماس حاصل فرمایند.

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی “شعر در کوچه آفتاب” تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولین استانی و شهرستانی با تنها رویداد ادبی و ملی در این شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند تا این جشنواره در شان و منزلت قیصر امین پور، برگزار شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14486کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14486/جشنواره-ملی-شعر-يادمان-زندهیاد-دکتر/کپی شد!