میرحسین موسوی اندک آبرو را با هتاکی به آرمان‌های امام راحل، بر باد داد

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره)‌ در واکنش به یادداشت سخیف میرحسین موسوی از سران فتنه ۸۸، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، در روزهای گذشته وب‌سایت منتسب به اعضای فراری جریان فتنه یادداشتی از میرحسین موسوی را منتشر کرد، یادداشتی که واکنش‌های بسیاری را به دنبال داشت. موسوی در این یادداشت مسائلی را درباره شهدای مدافع حرم و سردار شهید همدانی مطرح کرده که موجب انتقادهای بسیاری شد و حتی برخی اصلاح طلبان نیز به این یادداشت که گفته شده برای مقدمه یک کتاب نوشته شده، واکنش نشان دادند. این انتقادات البته همچنان از سوی جریانات مختلف ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

بدرفتاری و توهین از هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی پذیرفتنی نیست

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در واکنش به لغو تریبون آزاد توسط شورای تامین شهرستان بندرماهشهر بیانیه صادر کرد

حلقه مفقوده تصمیم‌های دولتی گفتگو با مردم است

پایان وعده ۶ ماهه نماینده مجلس/بهای توسعه ماهشهر گرو گرفتن شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) نیست

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای به اظهارات سخیف میرحسین موسوی از سران فتنه۸۸ واکنش نشان داد، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء
انا لله و انا الیه راجعون

شبیه به مردی که کمترین نَمی از سابقه پیشین خود برای پیشگاه الهی نگه نداشته در همین دنیا نیز، اندک آبروی بر جا مانده به اعتبار نخست وزیری امام(ره) را با هتاکی به آرمان های آن امام عزیز، بر باد داد تا برای همگان، مصداق خسر الدنیا و الآخره شود.

عجیب نیست از کسی که روزی هتاکان عاشورای ۸۸ را “ملت خداجوی” نامید، در قامت مدافع داعشیان درآید و  نامأنوس نیست از کسانی که چه به صورت عیان خواستار تحریم ملت از سوی شیطان بزرگ بودند و چه با سیاه اعمالشان، آن جنایتکار را به تحریم بیشتر ترغیب نمودند در ردای تطهیر کننده آمریکا ظاهر شده و داعشی را که به اعتراف کاندیدای ریاست جمهوری شان ساخته‌ی آمریکاست را به سیاست‌های جمهوری اسلامی نسبت دهند.

از موروثی شدن رهبری دم می‌زنند در حالیکه هیچ سندی بر آن ارائه نمی‌کنند و فراموش کرده‌اند که روزگاری در جهت مخالفت با رهبری انقلاب، به دنبال موروثی شدن رهبری در بیت حضرت امام(ره) بودند که با سد بصیرت فرزند روح خدا مواجه شدند.

پیری بر حافظه‌شان مستولی شده که دم از آزادی انتخاب می‌زنند و غائله هشت ماه و تاختن شان بر رای مردم را فراموش کرده‌اند و تا امروز که ۱۳ سال از غوغاسالاری شان گذشته است هیچ سندی بر ادعای پوچشان ارائه نکرده‌اند و البته بیانیه اخیر، برای خفتگان عرصه سیاست هم عیان نمود که شعار تقلب آن روزشان، رمز براندازی بود و همین است که دهان نامبارکشان به جسارت به سرداری باز شده که فتنه‌شان را شناخت و خاموش کرد.

سردار شهید همدانی، فرزند غیور آبادان، یار دیرینِ حاج احمد متوسلیان و محسن وزوایی و محمود شهبازی، فرمانده با تجربه جنگ‌های نامنظم، که کردستان، سرپل ذهاب، تنگه مرصاد، دوکوهه، شلمچه، طلائیه و نهرخین، وجب به وجب خوزستان، خیابان‌های تهران در فتنه ۸۸ و کوچه پس کوچه‌های سوریه گام‌های استوار مردانه‌اش را لمس کرده‌اند، دریایی است که به پوزه سگان نجس نخواهد شد.

در این میان دوباره ساکتین فتنه ۸۸ که با تابلوی اصولگرایی و اصلاح طلبی به تاراج اعتبار انقلاب مشغولند در سکوت مرگبارشان، رسوایی بیشتر خریدند.

تشکل جوانان انقلابی ضمن اعلام انزجار از فتنه‌گران و همراهان داخلی و خارجی‌اشان، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امامین انقلاب، به روح بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) و همه شهدا بالاخص سردار متعبد و با اخلاص شهید همدانی درود می‌فرستد و همگان را به حفظ و حراست از ارزش‌هایی توصیه می‌کند که آن قله‌های غیرت و شرافت برای احیای آنها جان شیرین تقدیم کردند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14413کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14413/میرحسین-موسوی-اندک-آبروی-را-با-هتاکی-به/کپی شد!