بدرفتاری و توهین از هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی پذیرفتنی نیست

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره)‌ در بیانیه‌ای بدرفتاری و توهین حبیب آقاجری نماینده مجلس با افراد مختلف در بندر امام خمینی(ره)‌، محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در خصوص اظهارات اخیر نماینده مجلس حوزه انتخابیه در مورد حریم و محدوده شهرهای ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) و رفتار خارج از اخلاق اسلامی با بخشدار بندر امام خمینی(ره)، بیانیه صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

توهین و درگیری لفظی نماینده ماهشهر با بخشدار بندرامام‌‌خمینی(ره) + فیلم

نماینده ماهشهر، خبرنگار بندر امام‌‌ خمینی(ره) را منافق خواند + فیلم

پایان وعده ۶ ماهه نماینده مجلس/بهای توسعه ماهشهر گرو گرفتن شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) نیست

بیانیه جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در واکنش به شهادت ماموران نیروی انتظامی

متن بیانیه تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) به شرح زیر است:

بسمه تعالی
مَنْ ضَنَّ بِعِرْضِهِ فَلْیَدَعِ الْمِراءَ.
هر که آبروى خود را دوست دارد، باید از بگو مگو بپرهیزد.
حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در خصوص اظهارات اخیر نماینده حوزه انتخابیه شهرستان بندرماهشهر، بندر هندیجان، امیدیه، بندرامام‌خمینی(ره) آقای حبیب آقاجری، مبنی بر زیاده خواهی مسئولان شهر بندرامام خمینی(ره) در بحث حریم و محدوده و شهرستان شدن خواستار شفاف شدن موضوع و اظهارات در جمع مردم بندر امام خمینی(ره) است و ضمن تشکر از مواضع قاطعانه و شجاعانه‌ی مسئولان‌ وقت شهر بندر امام خمینی(ره) و سردار حمید اباذری، بدینوسیله اعلام می‌داریم مردم بندرامام خمینی(ره) تا زمانی که این مواضع در چارچوب دفاع از حقوق عامه مردم عزیز شهر باشد، همچنان به حمایت خود از مسئولان خدوم، بزرگان و معتمدان محترم شهر، ادامه خواهند داد.

همچنین اعلام می‌دارد مردم بندر امام خمینی(ره) در همه برهه‌ها به دنبال حل مشکلات زیرساختی و رفاهی شهرشان اعم از امنیت، اشتغال، بهداشت و درمان، فرهنگ و ورزش و… بوده‌اند و در خصوص ارتقا به شهرستان نیز علاوه بر اینکه به دنبال احقاق حقوق شهرهای همجوار مطابق قانون بوده‌اند، همواره قانون را فصل الخطاب خود می‌دانند.

از مسئولان ذیربط استانی و کشوری در دولت مردمی انقلابی به خصوص استاندار محترم خوزستان و وزیر محترم کشور انتظار می‌رود به منظور حل مشکلات مردم صبور و نجیب این خطه هرچه سریعتر موضوع ارتقا بخش مهم استراتژیک بندری و پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) به شهرستان را با نظر کارشناسی و به دور از حواشی و دخالت‌های صاحبان قدرت و ثروت، بررسی و اعلام نمایند.

اما در رابطه با رفتار خارج از عرف نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بخشدار محترم بندر امام خمینی(ره) آقای اسد معیری که فایل صوتی آن در فضای مجازی انتشار یافته و باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شده است، به عرض می‌رسانیم:

البته این نخستین باری نیست که نماینده‌ی محترم این نوع رفتار دور از شأن را در مواجهه با منتقدان و سؤال کنندگان از خود نشان می‌دهد.

توهین ایشان به خبرنگار بندرامام خمینی(ره) و همچنین بد رفتاری و توهین به برخی از اعضای منتقد شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی(ره) از مصادیق این رفتارها است که از هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نبوده و نخواهد بود.

ضمن محکومیت اینگونه رفتارها در مواجهه با منتقدان و دلسوزان، طبق سنت الهی و وظیفه امر به معروف و نهی از منکر ایشان را به تقوای الهی، صبوری و داشتن سعه صدر توصیه می‌کنیم و انتظار است مسئولان با اخلاق حسنه و رفتار اسلامی در جهت حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم گام بردارند.

در پایان تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) بار دیگر بر تضییع حقوق مردم مظلوم بندر امام خمینی(ره) به واسطه شهرستان نشدن در سالیان گذشته تاکید و خواستار تصمیم قاطع و فوری برای شهرستان نمودن این بخش مهم استراتژیک بندری و صنعتی از مسئولان عالی کشوری دارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14272کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14272/بدرفتاری-و-توهین-از-هیچ-مسئولی-در-جمهور/کپی شد!