اختلاف شخصی منجر به کشته شدن ۲ نفر از همسایگان در بندر امام خمینی(ره) شد

بخشدار بندر امام خمینی(ره) گفت: علت درگیری مسلحانه شب گذشته در بندر امام خمینی(ره) اختلاف بین مالک و مستاجر بوده است که متاسفانه منجر به فوت ۲ نفر از همسایگان شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، شب گذشته حدود ساعت ۲ بامداد درگیری با سلاح گرم جنگی موجب کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن یک نفر شد. کشته شدگان پدر و فرزند ۸ ساله همسایه مالک ساختمان بوده‌اند.

اسداله معیری بخشدار بندر امام خمینی(ره) در گفت و گو با فارس اظهار کرد: علت این واقعه اختلاف بین مالک و مستاجر بوده است که ضارب پس از تخلیه منزل مورد مناقشه به درب منزل مالک در ساعات اولیه بامداد به قصد انتقام جویی تیراندازی کرد.

وی افزود: ضارب بدلیل اعتیاد هیچگونه کنترلی بر رفتار خود نداشته و برای بار دوم  پس از چند دقیقه مجددا اقدام به تیراندازی می‌کند که متاسفانه اهالی محل که در صحنه حضور داشتند مورد اصابت واقع شدند.

معیری بیان کرد: هویت ضارب شناسایی شده و عوامل انتظامی به دنبال کشف مخفیگاه هستند.

بخشدار بندر امام خمینی(ره) در پایان گفت: فوت شدگان از اهل شهرستان درود استان لرستان هستند که پیگیر اقدامات انتقال قانونی پیکر این جانباختگان به آنجا هستیم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14249کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14249/اختلاف-شخصی-منجر-به-کشته-شدن-۲-نفر-از-هم/کپی شد!