ستاد روحانیون و دانشجویان جوانان انقلابی در بندر امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد

ستاد روحانیون و دانشجویان تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) با حضور جمعی از جوانان روحانی و دانشجو مومن و انقلابی با هدف ایجاد یک جبهه واحد فرهنگی و اعتلای هر چه بیشتر جامعه اسلامی راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی “ستاد روحانیون و دانشجویان” این تشکل با حضور جوانان طلبه و دانشجو، خبر داد.

متن اطلاعیه‌ به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تحقق آرمان های انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت مستمر تمام آحاد ملت است اما در این میان وحدت بین دو قشر آینده ساز یعنی روحانیون و دانشجویان که امانت تحقق بیانیه گام دوم بر دوش آنان نهاده شده است، یکی از مهم‌ترین مولفه‌هاست. وحدت در هدف، و هدف در فرمایش مقام معظم رهبری متبلور است که فرمودند: این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته، مستقل، جامعه امام، جامعه پیشاهنگ و جامعه الگو حرکت کنند.

در همین راستا بیش از ۳۰ نفر از جوانان روحانی و دانشجو بندر امام خمینی(ره) بر آن آمدند که ستادی با عنوان “ستاد روحانیون و دانشجویان تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره)” تشکیل دهند تا خیمه گاهی باشد برای:
۱.خوانش و فهم دقیق ارزش‌های انقلاب اسلامی.
۲.تقویت گفتمان انقلاب اسلامی در سطح عموم جامعه.
۳.مطالبه گری و گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ارائه راهکارهایی جهت ارتقای مدیریت مسئولان.
۴.شناسایی جذب و تربیت نیروهای متعهد بر اساس اصول، اهداف و آرمان‌های انقلاب برای پیشرفت ایران اسلامی.
۵.سازماندهی و تقویت حس همدلی و مشارکت بین روحانیون و دانشجویان به منظور اثرگذاری در فرآیندهای اجتماعی.

قابل ذکر است که این ستاد با رای گیری از اعضا، پنج نفر را به عنوان شورای مرکزی انتخاب کردند که از میان آنها دبیر ستاد روحانیون و دانشجویان تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) انتخاب و منصوب شد.

ان‌شاءالله که این حرکت آغازی بر ایجاد یک جبهه واحد فرهنگی و اعتلای هر چه بیشتر جامعه باشد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/14101کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14101/ستاد-طلاب-و-دانشجویان-جوانان-انقلابی-د/کپی شد!