مسئولان نظارت موثری بر بازار و کنترل قیمت‌ها کنند/ مردم خواستار اقدام موثر مسئولان در خصوص امنیت و شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) هستند

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در خطبه‌های عید فطر گفت: مردم بندر امام خمینی (ره) ۲۰ سال است منتظر شهرستان شدن هستند ولی تاکنون هیچ کس از مسئولان با وجود مشکلات زیاد و دارا بودن شرایط کامل این شهر برای شهرستان شدن، گام محسوس برنداشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تابش صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر بندر امام خمینی(ره) با اشاره به مسئله فلسطین و مبارزات فلسطینی‌ها با رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: ارتباط اعتقادی، تمدنی، تاریخی، امنیتی و سیاسی ایران با فلسطین یک ارتباط شرعی و دینی است که باید مورد توجه همه مردم قرار بگیرد.

وی افزود: کشورهای اسلامی می‌بایست همه دست در دست هم علیه رژیم غاصب صهیونیستی متحد شوند تا این غده سرطانی را نابود کنند.

خطیب نماز عید فطر بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه امنیت مطالبه جدی مردم از مسئولان استان و شهرستان است، بیان داشت: مردم بندر امام خمینی (ره) از استاندار، شورای تامین، مسئولان خوزستان و شهرستان امنیت را طلب می‌کنند و انتظار بنده این است هر چه زودتر نسبت به این موضوع ورود و اقدام‌های لازم را انجام بدهند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم از گرانی افسار گسیخته در رنج هستند، بیان داشت: بخشدار، اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و مسئولان مرتبط، بر بازار و کنترل قیمت‌ها نظارت موثری کنند و نیاز است مسولان خودشان مستقیم به این مهم ورود کرده و با گران فروشان و دلالان برخورد کنند و اگر لازم شد در این راه از بسیج هم کمک بگیرند.

حجت‌الاسلام تابش با بیان اینکه با وجود اینکه در سال‌های اخیر مطالبه جدی و مردمی شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره) در نماز عید فطر بیان و تکرار می‌شود، گفت: بندر امام خمینی(ره) با توجه به داشتن تمام شرایط حداکثری و بیشترین مشکلات در داخل، هنوز شهرستان نشده و شهرهایی را می‌شناسیم که با کمترین شرایط به شهرستان ارتقاء پیدا کردند.

وی تاکید کرد: مردم بندر امام خمینی (ره) ۲۰ سال است منتظر شهرستان شدن هستند ولی تاکنون هیچ کس از مسئولان با وجود مشکلات زیاد و دارا بودن شرایط کامل این شهر برای شهرستان شدن، گام محسوس برنداشته‌اند.

گفتنی است نماز عید سعید فطر صبح امروز به شکرانه یک ماه بندگی و راز و نیاز در ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی تفریخی خلیج‌فارس بندر امام خمینی(ره) به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تابش امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردمی برگزار شد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14094کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14094/مسئولان-نظارت-موثری-بر-بازار-و-کنترل-قی/کپی شد!