مراسم پایان چهل روز فراق شهید علیرضا دریس برگزار شد + تصاویر

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: شهید علیرضا دریس نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت نبود و در این راه به شهادت رسید.

 

به گزارش پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی(ره)، مراسم اربعین شهید امر به معروف و نهی از منکر علیرضا دریس با حضور اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و مسئولان شهری در حسینیه المهدی(عج) بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی‌ فقیه خوزستان با تبیین اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: اگر کسی بخواهد دین را احیا کند باید به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بورزد، حتی اگر در این راه سیلی بخورد.

وی افزود: امام حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است و جان خود را در این راه فدا کرد و شهید علیرضا دریس هم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت نبود و در این راه به شهادت رسید.

در این مراسم از اثر هنری نقاشی چهره شهید علیرضا دریس که توسط هنرمند کشوری بهنام شیر محمدی انجام شده بود رونمایی شد.

در ادامه مراسم دو تن از مداحان کشوری حاج مسعود پیرایش و حاج ابوذر بیوکافی به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اهلبیت (ع) پرداختند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/14038کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14038/مراسم-پایان-چهل-روز-فراق-شهید-علیرضا-در/کپی شد!