دیدار مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان و نماینده ویژه وزیر اقتصاد با خانواده شهید علیرضا دریس + عکس

سردار حاجتی : به زودی دستگاه های امنیتی و انتظامی انتقام خون علیرضا را خواهند گرفت

به گزارش خبربندرامام خمینی(ره) سردار حاجتی ،مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بهمراه نماینده ویژه وزیر اقتصاد ومدیرکل گمرک بندرامام خمینی با حضور در خانه پدری شهید امربه معروف و نهی از منکر علیرضا دریس ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزند گرامیشان ، از مقام والای این شهید بزرگوار تجلیل بعمل آوردند.

سردار مراد حاجتی در این دیدار اظهار داشت: امروز پس از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب جوانی مانند شهید علیرضا دریس پیدا میشوند که عمر کوتاه خود را پای ارزشهای والای انقلاب گذاشته اند و در همه عرصه ها خدمات بسزایی انجام داده اند

وی افزود : مادست پدرومادر این شهید را میبوسیم که چنین فرزندی را تربیت و تحویل جامعه داده اند و امروز با شهادت علیرضا ما بیدارتر میشویم ، جوانان این شهر بیدارتر میشوند و قطعا راه این شهید ادامه دارد.

مدیربنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خوزستان گفت : به زودی دستگاههای امنیتی و انتظامی انتقام خون این شهید عزیز را خواهند گرفت.

در این دیدار دکتر محسن حیدری ، نماینده ویژه وزیر اقتصاد ضمن ابلاغ پیام تبریک و تسلیت وزیر اقتصاد به خانواده شهید دریس، اظهار داشت : در مدت کوتاهی که در بندر امام خمینی حضور داشتم با جوانانی از جمله شهید علیرضا دریس مواجه شدم که در عرصه تحصیلات تکمیلی ، اقتصادی و در عرصه جهاد فرهنگی خدمات بسزایی داشته اند و در مسیر انقلاب و ولایت مایه افتخار ما هستند.

 

 

 

https://biknews.ir/14014کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14014/دیدار-مدیرکل-حفظ-و-نشر-آثار-دفاع-مقدس-خو/کپی شد!