چهاردهمین اثر نویسنده پیشکسوت بندرامام خمینی(ره) منتشر شد + عکس

کتاب《 مغز چیست و چگونه کار می‌کند؟ 》جدیدترین اثر عبدالرضا رشیدی زاده محقق و نویسنده پیشکسوت بندر امام خمینی(ره)‌‌ با حضور مسئولان، فرهیختگان و مردم‌ در کتابخانه شهید اندرزگو، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی(ره)، با حضور مسئولان، فرهیختگان و مردم  مراسم رونمایی از کتاب 《 مغز چیست و چگونه کار می‌کند؟ 》جدیدترین اثر عبدالرضا رشیدی زاده  محقق و نویسنده پیشکسوت بندر امام خمینی(ره) در کتابخانه عمومی شهید اندرزگو، برگزار شد.

عبدالرضا رشیدی زاده در این مراسم درباره کتاب 《 مغز چیست و چگونه کار می‌کند》 اظهار داشت: کتاب مغز چیست وچگونه کار می‌کند حاصل یک سال تحقیق، پژوهش و ارتباط موثر با جراحان بزرگ مغز و اعصاب کشور بوده است.

وی افزود : در این کتاب که با انگیزه افزایش سطح آگاهی جوانان و نوجوانان در مورد رشته مغز و اعصاب تالیف شده است به زبان ساده و قابل فهم به  تفسیر ساختمان مغز و ستون فقرات پرداخته شده و  آناتومی مغز، طناب نخاعی اندام‌های محافظ مغز، وریدها، سکته مغزی و … به تفصیل بیان شده است.

عبدالرضا رشیدی با بیان اینکه جلد اول این کتاب در سال ۹۶ چاپ شده است، گفت: در ابتدای کتاب چکیده‌ای از تاریخچه پزشکی بندر امام خمینی(ره) و پزشکانی که در این شهر طبابت کرده‌اند، بیان شده است.

وی در پایان افزود: نویسندگی را از سال ۱۳۷۱ آغاز کردم و تاکنون ۱۴ جلد کتاب آشنایی با هنرهای رزمی آسیا، تاریخ فوتبال ایران در دو جلد، ایران در راه جام جهانی، ورزش بندر امام خمینی(ره) در گذر زمان، تاریخ فوتبال برزیل به زبان فارسی، آبادان نگینی در فوتبال ایران، تاریخ فوتبال برزیل، تاریخ فوتبال آرژانتین، علی دایی در نگاه تاریخ ، در مسیر آفتاب (زندگینامه پرفسور سمیعی)، مغز چیست و چگونه کار می‌کند، تالیف کرده‌ام.

یادآور می‌شود عبدالرضا رشیدی‌زاده  متولد سال ۱۳۴۸  شهرستان آبادان، ساکن بندر امام خمینی(ره) و بازنشسته آموزش و پرورش است و تاکنون علاوه بر ۱۴ جلد کتاب، ۹۰ صفحه مقاله ورزشی در روزنامه‌های معتبر  به چاپ رسانده است‌.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13987کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13987/چهاردهمین-اثر-نویسنده-پیشکسوت-بندرام/کپی شد!