شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در خصوص امنیت و شهرستان شدن بیانیه صادر کرد

شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) با تبریک و تسلیت شهادت بسیجی شهید دکتر علیرضا دریس در بیانیه‌ای علل اصلی مشکلات امنیتی بندر امام خمینی(زه) را تشریح کرد و خواستار رفع فوری موانع آن شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) با تبریک و تسلیت شهادت بسیجی شهید دکتر علیرضا دریس در بیانیه‌ای علل اصلی مشکلات امنیتی بندر امام خمینی(زه) را تشریح کرد و خواستار رفع فوری موانع آن شدند.

متن بیانیه شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

ضمن عرض سلام، ادب و احترام محضر مردم شریف و شهید پرور بندرامام خمینی(ره) و عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جوان بسیجی، شهید دکتر علیرضا دریس به مردم صبور بندر امام خمینی(ره) و خانواده معزز این شهید بزرگوار و تقدیر و تشکر از آحاد مردم قدرشناس جهت شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار.

اینک که حساس ترین روزهای گذار بندرامام خمینی(ره) در حال طی شدن است امواج معضلات و آسیب ها بر این شهر مظلوم سایه افکنده، که در این رهگذر، امنیت عمومی و احساس ناامنی در کالبد فکری مردم بیداد می کند.

حاشیه نشینی بر طبل ناامنی می کوبد و حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت مظلوم باید با نگاه به دو کلانتری با کمترین امکانات و نیروی انسانی طلب برقراری امنیت کنند. ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه ی نیروی محترم انتظامی منطقه که با حداقل امکانات از تمامی ظرفیت خود جهت برقراری امنیت تلاش می نمایند.

متذکر می‌شود که شهر بندرامام خمینی(ره) به جهت گستره جغرافیایی و مهاجر پذیری و حاشیه نشینی و نبود ناحیه انتظامی مستقل، از ناامن ترین شهرهای کشور بحساب می آید.

اعضای شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی(ره) به عنوان صدای رسای مردم شریف بندرامام خمینی(ره) برخود وظیفه می داند ام¬المصائب این شهر که همه ی معضلات و آسیب های اجتماعی و نبودن امنیت در گرو آن است، را شهرستان شدن این شهر مظلوم معرفی نماید و این مطالبه به حق و نادیده گرفته شده توسط مسئولین ذیربط، نماینده محترم ولی فقیه در استان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، استاندار محترم خوزستان و فرماندار محترم شهرستان بندر را تا حصول نتیجه پیگیری و تقاضای برگزاری جلسه فوری در این خصوص قبل از اینکه هزینه غیر قابل جبران دیگری به مردم شریف بندرامام خمینی(ره) تحمیل گردد، می‌نماید.

والسلام علیکم و الرحمه الله
اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره)
هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۰

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13980کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13980/شورای-اسلامی-شهر-بندر-امام-خمینیره-در/کپی شد!