بی احترامی مسئولان شهرستان و استان به خواست مردم بندرامام خمینی(ره)

در حالی که خواست اکثر مردم بندر امام خمینی(ره)، انتصاب یک فرد بندرامامی به سمت بخشدار بندر امام خمینی(ره) است مسئولان شهرستان و استان با بی احترامی به این مطالبه ی بحق ، همچنان بر طبل مخالفت با مردم می کوبند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی (ره)، مردم بندر امام خمینی(ره) خواستار انتصاب یک بندر امامی در سمت بخشدار هستند و از سکوی پرتاب شدن مدیریت اجرایی شهرشان، برای غیر بومی‌ها خسته شده‌اند.

در کمال ناباوری مسئولان در شهرستان و استان با وجود اطلاع از خواست عمومی مردم زجر دیده بندر امام خمینی(ره) و با نگاه تبعیض آمیز، اصرار بر انتصاب یک فرد غیر بندر امامی به بهانه‌های مختلف در این سمت حساس دارند.

یکی از این بهانه‌های مطرح شده این است که گزینه بخشداری باید حتما از نیروهای وزارت کشور باشد که با اندکی تامل در انتصابات اخیر، این مسأله به کلی مردود است.

آیا فرماندار شهرستان ماهشهر از نیروهای وزارت کشور است؟ یا خود استاندار، به عنوان عالی‌ترین مقام دولت در استان کارمند وزارت کشور است؟

قطعا با توجه به وجود نیروهای کارآمد انقلابی بومی در شهر بندر امام خمینی(ره)، انتصاب فرد غیر بومی باعث سرخوردگی و نا امیدی مردم خواهد شد.

بزرگان، ریش سفیدان و جوانان، هیات‌های مذهبی، روحانیون و عموم مردم بندر امام خمینی(ره) خواستار انتصاب یک بندر امامی در سمت بخشدار هستند.

بدون تردید در دولت مردمی آیت الله رییسی این نگاه ضد مردمی با روحیه رییس جمهور منتخب فرسنگ‌ها فاصله دارد، چگونه مدیران به جا مانده از دولت روحانی برای مردم بندر امام خمینی(ره) تصمیمات غیر منطقی و غیر مردمی می‌گیرند؟

امید است مدیران شهرستان و استان به خواست مردم تمکین و یک بخشدار بومی بندر امامی برآمده از دل همین مردم را انتصاب کنند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13931کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13931/بی-احترامی-مسئولان-شهرستان-واستان-به-خ/کپی شد!