شکستگی خط لوله ۱۷۰۰ میلی متر انتقال آب به جنوب شرق خوزستان رفع شد

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق از ترمیم و رفع شکستگی خط لوله ۱۷۰۰ میلی متر GRP انتقال آب حدفاصل منصوری یک تا گرگر در کیلومتر ۵۷، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی شرکت آب جنوب شرق، محسن رستگارنیا اظهار داشت: پس از اطلاع از شکستگی خط لوله ۱۷۰۰ میلی متر GRP نیروهای عملیاتی تعمیرات خط لوله کوت امیر و مرغزار در اقدامی ضربتی نسبت به ترمیم و رفع شکستگی دو نقطه از این خط لوله اقدام نمودند.

وی افزود: در این عملیات که ۴۸ ساعت به طول انجامید سعی بر آن شد تا حد ممکن از قطع آب و آبرسانی به مناطق تحت پوشش جلوگیری به عمل آید.

مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق ادامه داد: باتوجه به سرمای شدید طی چند روز گذشته مشکلات زیادی برای ترمیم این شکستگی پیش رو بود که با همت پرسنل تعمیراتی شرکت آب جنوب شرق خوشبختانه مرتفع گردید.

شایان ذکر است با تعمیر این خط و اضافه شدن آن به بهره برداری روزانه بیش از ۲۷۰۰۰ متر مکعب آب به ظرفیت آبرسانی به جنوب شرق استان افزوده می شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13862کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13862/شکستگی-خط-لوله-۱۷۰۰-میلی-متر-انتقال-آب-ب/کپی شد!