مرکز خدمات الکترونیک رانندگان در پایانه بندر امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد

به مناسبت روز ملی حمل‌ونقل، مرکز خدمات الکترونیک توسط انجمن‌ صنفی رانندگان پایانه بندر امام خمینی(ره)، با حضور مسئولان استانی و شهری راه‌اندازی شد.

فواد غزیعلی معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) با تبریک آغاز هفته حمل و نقل به رانندگان زحمتکش سراسر کشور، اظهار داشت: در راستای خدماتی که در پایانه بندر امام خمینی(ره) ارائه می شود، برای قدرانی از رانندگان عزیز و زحمت کش و جهت کاهش زمان توقف در زمان جابه‌جایی کالای اساسی در این پایانه مهم کالای اساسی کشور، دفتر خدمات الکترونیک توسط انجمن صنفی رانندگان پایانه بار بندر امام خمینی(ره)، راه‌اندازی شد.

وی افزود: برای تکمیل و راه اندازی این مرکز خدمات الکترونیک رانندگان، بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ هزار ریال توسط انجمن صنفی رانندگان پایانه بار بندر امام خمینی(ره) هزینه شده است.

معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در این دفتر، خدمات الکترونیک خدمات صدور، تمدید، تعویض کارت هوشمند رانندگان، ارائه خدمات مربوط به نرم‌افزار capp (کَپ)، تمدید کد دامپزشکی و سایر خدمات مرتبط با رانندگان ناوگان بخش حمل‌ونقل، ارائه می‌شود.

غزیعلی در ادامه بیان داشت: برای رانندگانی که کالای اساسی از پایانه بار بندر امام خمینی(ره) به سراسر کشور حمل می کنند، لاستیک تشویقی، توزیع روغن خودرو، اپلیکیشن حمل‌ونقل جاده‌ای “کَپ” در نظر گرفته شده است و در تلاش برای ارائه خدمات بیشتر برای رفاه رانندگان تلاشگر هستیم.

وی تاکید کرد: با راه اندازی اپلیکیشن حمل‌ونقل جاده‌ای capp “کپ” رانندگان بدون حضور در سالن های اعلام بار پایانه بندر امام خمینی(ره) می‌توانند انواع خدمات مرتبط را دریافت کنند که این کار سبب تسهیل در فرآیند حمل‌ونقل کالای اساسی شده است.

عکس: علیرضا آلبوگردون

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13683کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13683/مرکز-خدمات-الکترونیک-رانندگان-در-پایا/کپی شد!