پس از ۱۰ سال انتظار محقق شد: ۱۷۶ واحد مسکونی مددجویان بندر امام خمینی(ره) تحویل ‌شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: امروز ۱۷۶ واحد مسکونی مسکن مهر مددجویان بندر امام خمینی(ره) ، که از سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده بود، با پیگیری و تلاش مسئولان استانی و شهرستان در یک سال اخیر، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، بعدازظهر امروز پس از ۱۰ سال تاخیر پروژه ۱۷۶ واحدی مسکن مهر مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی(ره) با حضور رئیس کمیته امداد کشور، نماینده ولی فقیه و مسئولان استان خوزستان و شهرستان افتتاح شد.

پروژه ۱۷۶ مسکن مهر مددجویان کمیته امداد بندر امام خمینی(ره) سال ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده بود. این پروژه پس از پشت سرگذاشتن موانع و مشکلات با استفاده از منابع بانک مسکن، کمیته امداد، شورای راهبردی صنایع پتروشیمی امروز به بهره‌برداری بالای ۹۵ درصدی رسیدو با حضور مسئولان کشوری و استانی به صورت نمادین کلید واحد تعدادی از منازل توسط مسئولان کشوری و استانی به مددجویان هدیه شد.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه مراسم  افتتاح ۱۷۶ واحد مسکونی مددجویان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۷۶ واحد مسکونی مربوط به مسکن مهر، که از سال  ۱۳۹۰ کلنگ‌زنی شده بود، که از نیمه دوم سال گذشته با پیگیری و تلاش مدیرکل استان کمیته امداد، رئیس اداره کمیته امداد بندر امام خمینی(ره) و همکاری مسئولان استانی به خصوص سردار حمید اباذری (فرمانده قرارگاه سازندگی و تحول اجتماعی سپاه) مشکلات و موانع مرتفع شد و این منازل پس از ۱۰ سال این منازل تکمیل و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: در کنار این ۱۷۶ واحد مسکونی، هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به ارزش ریالی ۸۲۰ میلیارد، به صورت رسمی در استان خوزستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بختیاری درباره برنامه مسکن برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان خوزستان گفت:  در سفر رئیس جمهوری  به استان خوزستان مصوباتی در حوزه اشتغال، ایجاد ۱۴ هزار و ۵۰۰ شغل با اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه، حوزه مسکن و سایر ماموریت‌ها  در نظر گرفته شد. و ان‌شاء الله در خدمت ولی نعمت هامون و عزیزانی که جامعه هدف کمیته امداد هستند، قرار داده خواهد شد.

یادآور می‌شود: با وجود تلاش‌های مسئولان، زیرساخت آسفالت معابر و برخی انشعابات آب‌وفاضلاب این منازل هنوز تکمیل نشده است و مردم محروم از مسئولان تقاضا دارند این مشکل با هم‌افزایی بیشتر و در کوتاه‌ترین زمان مرتفع کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13622کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13622/پس-از-۱۰-سال-انتظار-محقق-شد-۱۷۶-واحد-مسک/کپی شد!