پایان گمنامی شهید ماهشهری پس از ۳۳سال فراق و چشم‌انتظاری از خانواده به روایت عکس و فیلم

پس از ۳۳ سال چشم انتظاری و گمنامی، هویت شهید سیدکریم عباسی که سال ۱۳۸۸ به‌عنوان شهید گمنام در "پارک ملت شهر سلماس" آرمیده بود مشخص شد و پدر و مادر شهید به دیدار فرزندشان رسیدند.

شهید سید کریم عباسی فرزند سید رحیم، متولد ۱۳۵۰، جمعی لشکر ۷ ولیعصر(عج) از شهرستان بندرماهشهر به جبهه‌های حق علیه باطل  اعزام شد و در سن ۱۷ سالگی در تاریخ ۴ تیر ۱۳۶۷ در تک دشمن در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده بود.

این شهید در سال ۱۳۸۸ با وجود تلاش‌های انجام شده، پس از عدم شناسایی به‌عنوان شهید گمنام در شهر سلماس استان آذربایجان غربی، دفن شده بود.

مادر شهید عباسی قبل از اعزام پسرش، برادر شهید ایرج دوپلانی را در سال ۱۳۶۰ تقدیم انقلاب اسلامی می‌کند و غم شهادت بردار، او را در سوگ گمنامی پسر و صبر زینبی(س) را در تقدیر الهی این مادر قرار داد.

چهارشنبه ۱۲ آبان‌ ماه ۱۴۰۰ پس از گذشت ۳۳ سال چشم‌انتظاری، خبر شناسایی شهید عباسی به خانواده محترم این شهید داده شد و خانواده معظم شهید سید کریم عباسی پس از سال‌ها فراق و چشم‌انتظاری از بندر ماهشهر عازم شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی شدند و با همراهی مردم قدرشناس و مسئولان عالی دولتی و نظامی شهرستان سلماس به زیارت قبر مطهر شهید رفته و  شهید خود را در آغوش گرفتند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13577کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13577/پایان-گمنامی-شهید-ماهشهری-پس-از-۳۳سال-ف/کپی شد!