اقدام‌های مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر برخلاف دستورالعمل استانداری است

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر احکام صادر شده توسط مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در خصوص عزل و نصب مدیران میانی این شرکت را فاقد اعتبار دانست و گفت: اقدام‌های مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر برخلاف دستورالعمل استانداری است.

به گزارش خبر بندر در امام خمینی (ره) ، فریدون بندری عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص صدور احکام جدید و عزل تعدادی از مدیران بومی پتروشیمی امیرکبیر اظهار داشت: بر اساس ابلاغیه استانداری خوزستان، هیچ یک از روئسای ادارات و مدیران عامل شرکت‌هایی که به نوعی وابستگی به دولت دارند، اجازه عزل و نصب در هیچ یک از سطوح مدیریتی بدون هماهنگی با استانداری خوزستان را ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام دستورالعمل مذکور به مدیرعامل فعلی این شرکت، لازم است نسبت به بررسی و تعیین تکلیف احکام صادره اقدام فوری صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر افزود: مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در تماس تلفنی امروز، هر گونه صدور حکم و تغییرات احتمالی مدیریتی در این شرکت را تکذیب کرده بود.

به گزارش ایرنا، ظهر امروز چهارشنبه محمد بهمئی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، در احکامی نوید رسولی را به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی و فریبرز ویسی را به عنوان سرپرست مدیریت امور مالی منصوب کرد.

مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در جنوب منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) و در زمینی به مساحت ۵۵ هکتار واقع شده است.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13575کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13575/اقدامات-مدیرعامل-پتروشیمی-امیرکبیر-ب/کپی شد!