تیم‌های برتر تولید محتوای دیجیتال بسیج خوزستان معرفی شدند

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان خوزستان گفت: تیم‌های برتر سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خوزستان در سه رشته پویانمایی، نرم افزار موبایل و بازی موبایل، معرفی شدند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سرگرد پاسدار یونس سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین سال برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در خوزستان که از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در اهواز برگزار شد، با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این دوره که با حضور ۱۲ تیم از سراسر استان خوزستان برگزار شد، تیم ها طی ۴۸ ساعت در سه رشته پویانمایی، نرم افزار موبایل و بازی موبایل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

سلیمانی گفت: در پایان این دوره از رویداد تیم آوان با سرگروهی صادق عنایت زارع در رشته پویانمایی، تیم zultra با سرگروهی محمد مهدی نوری برجی در رشته نرم افزار موبایل و تیم شهید علی لندی در رشته بازی موبایلی موفق به کسب رتبه‌های برتر از هیات داوری شدند.

مسئول سازمان فضای مجازی خوزستان عنوان کرد: تیم های برتر هر رشته علاوه بر تقدیر، به عنوان نماینده استان در رویداد کشوری تولید محتوای بسیج کشور که در پایان آبان ماه امسال برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند که امیدواریم شاهد درخشش جوانان خوزستانی در این رویداد باشیم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13530کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13530/تیم‌های-برتر-تولید-محتوای-دیجیتال-بسی/کپی شد!