دستگاه اکسیژن‌ساز پرظرفیت در بندر امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسید

در مراسمی با حضور مسئولان استانی یک دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی به ارزش بیش از 30 میلیارد ریال با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در درمانگاه راه زینب بندرامام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسید.

عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) با اشاره به نیاز مراکز درمانی بندرامام خمینی (ره) به تجهیزات درمانی و پزشکی و لزوم تأمین این تجهیزات به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات درمانی، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان، یک دستگاه اکسیژن‌ ساز بیمارستانی در اختیار درمانگاه راه زینب بندر امام خمینی (ره) قرار گرفت.

وی افزود: این دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در ساعت از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی تأمین و به طور امانی به منظور استفاده عموم شهروندان در اختیار این مرکز درمانی قرار گرفته است.

مدیرکل بنارد و دریانوردی استان خوزستان در ادامه بیان کرد: با بهره‌گیری از این تجهیز علاوه بر برطرف ساختن نیاز عمده مراکز درمانی شهر به اکسیژن برای مصارف درمانی، کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران به ویژه بیماران دچار مشکلات حاد تنفسی به طور قابل ملاحظه‌ای ارتقا می‌یابد.

یادآور می‌شود اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تاکنون در مراحل متعددی با ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین امکانات مختلف در زمینه‌ی رفع محرومیت و توسعه پیرامون منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی گام برداشته است.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13427کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13427/دستگاه-اکسیژن‌ساز-پرظرفیت-در-بندر-اما/کپی شد!