کیفیت آب شهرستان بندر هندیجان افزایش یافت + عکس

مدیرعامل شرکت بهره برداری تولید و انتقال آب جنوب شرق گفت: عملیات تعویض بیش از ۵۰۰ متر از خط لوله انتقال آب به شهرستان هندیجان با تلاش پرسنل تاسیسات آبرسانی بندر امام خمینی(ره)، پایان یافت.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) ، محسن رستگارنیا با اشاره به پایان عملیات لوله گذاری خط انتقال آب به شهرستان هندیجان اظهار داشت: این طرح با هدف تامین و افزایش کیفیت آب مورد نیاز مشترکان برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی افزود: برای انجام این پروژه بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال هزینه شد و تمام امور اجرایی آن توسط پرسنل کوشا و زحمتکش تاسیسات آبرسانی بندر امام خمینی(ره) با وجود گرمای طاقت فرسا انجام گرفت.

محسن رستگارنیا در ادامه گفت: این پروژه با حجم عملیات لوله گذاری به طول ۵۰۰ متر و در عرض یک ماه در شرایطی سخت به اتمام رسیده و آبرسانی از طریق آن آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق تصریح کرد:  ثبات و پایداری انتقال آب از اهداف شرکت آب جنوب شرق در خصوص مشترکان شهری، روستایی و صنعتی است و مجموعه شرکت در تلاش است با حمایت معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، با حداقل هزینه و کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات تولید و انتقال آب به مشترکین طبق سنوات گذشته اهتمام ورزد.

یادآور می‌شود شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق با تولید بیش از ۸۰۰ هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز نقش عمده ای در تامین آب شهرستان ها و مناطق صنعتی جنوب شرق و استان خوزستان بر عهده دارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13237کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13237/کیفیت-آب-شهرستان-بندر-هندیجان-افزایش-ی/کپی شد!