بیمارستان‌های خصوصی خوزستان بیماران کرونایی را پذیرش نمی‌کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه به شدت از نظر تخت بیمارستانی تحت فشار هستیم، گفت: از همه بیمارستان های خصوصی می‌خواهیم با توجه به نیاز مردم هرچه زودتر بیماران کرونایی را پذیرش کنند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، دکترابوال نژادیان در گفت‌وگوی تلویزیونی خبر ۲۳ خوزستان اظهار داشت : متاسفانه هنوز بیمارستان‌های خصوصی در خوزستان وارد چرخه ارائه خدمات به بیماران کرونایی نشده‌اند این در حالی که به شدت از نظر تخت بیمارستانی تحت فشار هستیم و همچنان در حال پیگیری برای حل این مشکل هستیم.

وی افزود: از همه بیمارستان های خصوصی می‌خواهیم با توجه به نیاز مردم هرچه زودتر بیماران کرونایی را پذیرش کنند.

ابول‌نژادیان در پاسخ به این پرسش که برخی از شهرستان های استان از جمله ماهشهر با کمبود واکسن مواجه هستند گفت: کمبود واکسن تنها مختص یک شهر نیست و با توجه به واکسیناسیون بسیاری از گروه‌های هدف، ممکن است سرعت تزریق در برخی از شهرها بالاتر باشد و این موضوع منجر به اتمام واکسن شود.

وی تاکید کرد: پنجشنبه سهمیه جدید واکسن به خوزستان ارسال می شود. ممکن است شهرهای بیشتری از استان در دو سه روز آینده به صورت موقت و کوتاه دچار کمبود واکسن شوند.

انتهای پیام/س

https://biknews.ir/13215کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13215/وقتی-انسانیت-قربانی-منافع-مادی-میشود-ب/کپی شد!