آب قسمتی از بیمارستان راه زینب به علت بدهی قطع شد | لاندری و پانسیون پزشکان بدون آب + عکس

به علت بدهی شبکه بهداشت به اداره آب و فاضلاب، آب قسمت مهم رختشویی و ساختمان پزشکان بیمارستان راه زینب(س) بندر امام خمینی(ره)، قطع شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره)، صبح امروز ماموران اداره آبفا اقدام به قطع آب لوله کشی قسمتی از درمانگاه و زایشگاه راه زینب کردند.

با قطع این انشعاب لاندری (رختشویی) که بخش مهمی برای اتاق عمل و زایشگاه محسوب می‌شود و همچنین پانسیون پزشکان که محل زندگی پزشکان فعال در درمانگاه است عملا در بخش اتاق عمل و استراحتگاه پزشکان مشکل جدی به وجود می آید.

بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب بندر امام خمینی(ره)، علت قطعی آب این دو قسمت مهم درمانگاه راه زینب ، عدم پرداخت بدهی شبکه بهداشت به اداره آبفا عنوان شده است.

روابط عمومی شرکت آبفا بندرامام می‌گوید نامه نگاری‌های زیادی برای پرداخت بدهی شبکه بهداشت صورت گرفته است و پس از چندین بار تذکر اقدام به قطع آب کرده است.


این موضوع موجب نگرانی مردم شریف بندر امام خمینی(ره)‌ شده است زیرا اختلال در تامین آب درمانگاه و یا حتی تامین آب سکونتگاه پزشکان ممکن است، علاوه بر اختلال در خدمات‌رسانی سبب شود پزشکانی که با مشقت به این شهر محروم دعوت شده‌اند را دلسرد کند.

سوالی که در ذهن ها مطرح می‌شود این است که آیا در قطع انشعاب‌ها به درجه حساسیت و حیاتی بودن مکان مورد نظر برای عموم مردم توجه می‌شود؟

این مشکل با هماهنگی و پیگیری مسئولان شبکه بهداشت شهرستان ماهشهر، بخشدار بندر امام خمینی(ره)‌ و رئیس اداره آبفا باید به زودی برطرف گردد تا از نگرانی مردم در این رابطه کاسته شود.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13059کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13059/آب-قستی-از-درمانگاه-راه-زینب-به-علت-بدهی/کپی شد!