فاصله بندر امام خمینی (ره) تا اصفهان ۲۷۰ کیلومتر کاهش می‌یابد

ساخت محور پاتاوه - دهدشت تحولات شگرف ملی و محلی در پی خواهد داشت بطوری که با اتمام ساخت این مسیر، فاصله بندر امام خمینی(ره) تا اصفهان ۲۷۰ کیلومتر و زمان عبور از مسیر نیز چهار ساعت کاهش خواهد یافت

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۱۱هزار میلیارد ریال هزینه شده در سال ۱۳۷۴ تاکنون برای احداث جاده پاتاوه به دهدشت مبلغ ۱۰هزار میلیارد ریال آن طی هشت سال گذشته انجام گرفته است.

وی افزود: جاده پاتاوه به دهدشت به عنوان کریدور شمال به جنوب یکی از مهمترین طرح های عمرانی استان بشمار می رود.

نیک اقبالی بیان کرد: پروژه یاد شده در زمان حاضر ۹۲درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۴۲درصد آن در دولت تدبیر و امید صورت گرفته است ، تاکید کرد:چهار هزار و ۲۰۰میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل جاده پاتاوه به دهدشت نیاز است.

وی بیان کرد: جاده پاتاوه به دهدشت که ۱۳۶ کیلومتر طول دارد براساس وعده عوامل اجرایی قرار است شهریور امسال بهره برداری اولیه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: ساخت محور پاتاوه – دهدشت تحولات شگرف ملی و محلی در پی خواهد داشت بطوری که با اتمام ساخت این مسیر، فاصله بندر امام خمینی (ره) تا اصفهان ۲۷۰ کیلومتر و زمان عبور از مسیر نیز چهار ساعت کاهش خواهد یافت.

https://biknews.ir/13040کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13040/فاصله-بندر-امام-خمینی-ره-تا-اصفهان-۲۷۰/کپی شد!