فراخوان افراد داوطلب برای تصدی سمت شهردار بندر امام‌ خمینی (ره)

منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای از افراد داوطلب و دارای شرایط لازم‌ برای شهردار شدن، دعوت به ارائه سوابق کاری کرد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کردند:

اعضای منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بندر امام‌ خمینی(ره) در نظر دارند، به منظور انتخاب گزینه مناسب تصدی سمت شهردار، با استناد به تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون شورا، نسبت به انتخاب شهردار بندرامام خمینی(ره) اقدام کند.

لذا داوطلبان محترم می‌توانند نسبت به ارائه سوابق کاری (همراه با مستندهای لازم) و برنامه‌های “فقط یک ساله” در حوزه مدیریت شهری خود را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰ به آدرس: بندرامام خمینی(ره)، واحد ترافیک شهری، به نمایندگی منتخبان دوره ششم، آقای قاسم رضائیان به شماره تماس ۰۹۱۶۵۰۱۰۸۴۴، به صورت پاکت در بسته تحویل نمایند.

در این مرحله سوابق کاری(رزومه) و برنامه‌های یکساله بررسی شده و داوطلبانی که حائز شرایط اولیه می‌شوند به مرحله دوم جهت ارزیابی کیفی و مصاحبه دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13037کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13037/فراخوان-افراد-داوطلب-برای-تصدی-سمت-شهر/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • قاسم روش جالبی است اما آیا کسانی که می خواهند مدارک را بررسی کنند آیا این توان مندی را دارند حداقل افرادی که در شورا اتتخاب شده اند در چه سطحی این موارک را بررسی می کنند مثلا چه عملکرد مدیریتی را می خواهند بررسی کنند آیا توانمندی می تواند اینگونه بررسی شود خیلی از افراد با وجود دیگران می شوند مدیر موفق و در نبود افراد پوششی هیچ خواهند بود وووووووووووووووو