گفت‌وگو انتخاباتی با جواد شیریان مهشاد نامزد شورای اسلامی شهر بندر امام‌ خمینی(ره) + فیلم

جواد شیریان مهشاد نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در ویژه برنامه تبلیغاتی "فانوس انتخاب" حضور یافت و اهداف، سوابق، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را بیان کرد.

گروه سیاسی خبر بندر امام خمینی(ره)، با هدف انتخابی آگاهانه برای تشکیل شورای قوی و آشنایی با اهداف، سوابق، دیدگاه‌ها و برنامه‌های نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره)، ویژه برنامه تبلیغاتی “فانوس انتخاب ” در خبر بندر امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و از کاندیداهای انتخاباتی برای شرکت در این برنامه از طریق شبکه‌های اجتماعی خبری، دعوت شد.

جواد شیریان مهشاد نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در ویژه برنامه تبلیغاتی “فانوس انتخاب” حضور یافت و اهداف، سوابق، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را بیان کرد.

سوال: خودتان را معرفی بفرمایید؟

جواد شیریان مهشاد، متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۳، شهر بندر امام خمینی (ره) و اصالت ترک زبان هستم. دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق گرایش الکترونیک هستم. عضو نظام مهندسی استان خوزستان، مدیریت شرکت خصوصی تک ساز کرکره جنوب  که در زمینه تولید درب‌های اتوماتیک و سیستم‌های امنیتی ساختمان فعالیت می‌کنم.

سوال: انگیزه شما از ورود به عرصه انتخابات شورای شهر چیست؟

دعوت و درخواست بستگان، احساس مسئولیت و توانایی در خصوص حضور در شورا برای حل مشکلات شهر انگیزه اصلی بنده برای ورود در عرصه انتخابات شورای شهر است.

سوال: به چه میزان از مشکلات بندر امام خمینی(ره) آگاهی دارید و راه‌حل شما برای حل مشکلات شهری چیست؟

نبود سیستم دفع فاضلاب و آب‌های سطحی باران به صورت اصولی

نبود آسفالت مناسب در معابر شهری

نبود امکانات درمانی رفاهی  تفریحی

نبود سالن آمفی تئاتر و سینما و موزه و مکان‌هایی برای گردهمایی

عدم نظارت صحیح توسط افراد کارآمد کاربلد و دست پاک

نبود درآمد برای شهرداری برای تامین بودجه

کمبود امکانات در مناطق محروم و حاشیه‌نشینی‌ها

سوال: یکی از انتقادهایی که مردم نسبت به عملکرد شوراها دارند عدم شفافیت مصوبه‌ها، و تصمیم گیری است. شما در این خصوص چه برنامه ای را دنبال می‌کنید؟

شفاف سازی مهر تائیدی است بر عملکردی صحیح یک مجموعه و دراین خصوص ۴ راه حل پیشنهاد دارم:

۱- ایجاد سایت اینترنتی برای بیان تصمیم‌ها و عملیات‌های انجام شده شورای شهر

۲- برگزاری جلسات عمومی

۳- برگزاری جلسات تخصصی با نخبگان

۴- نصب بیلبورد و تابلوهای مخصوص شورا برای اطلاع رسانی ایجاد سیستم گویای تلفنی و دریافت پیامک

سوال: به چه میزان با وظایف شورای شهر آشنایی دارید و مهم‌ترین وظیفه شورا را چه می‌دانید؟

وظایف و اختیارات شورا که در قانون مشخص شده، شامل ۳۴ مورد است. عمل به این قوانین وظیفه شوراها است و مهم‌ترین وظیفه شورا نظارت دقیق و کارامد بر شهرداری و مجموعه شهرداری است.

سوال:برنامه پیشنهادی شما برای حل مشکل حاشیه نشینی در بندر امام خمینی(ره) چیست؟

عدم تمرکز  امکانات در مرکز شهر، داشتن آمار درست از خانوار حاشیه نشینی، بررسی کمبودهای آنها و رفع هر چه سریعتر این کاستی‌ها،  از ورود افراد از شهرهای مختلف و افزایش حاشیه نشینی جلوگیری می‌کنیم.

سوال: موضع شما در مورد مسأله شهرستان شدن و حریم و محدوده بندر امام خمینی(ره) چیست؟

بنده به عنوان یک شهروند بندرامامی و ان شاء الله اگر در شورا راه پیدا کردم رسیدگی به حق و حقوق این شهر را وظیفه شرعی خودم می‌دانم. مستندات موجود قانون به صراحت محدوده بندرامام خمینی(ره) را مشخص کرده و بر همگان احترام بر قانون واجب است. بنده از طرف  همشهریانم به کسان یا کسانی که  در این مورد اختلاف نظری دارند عرض می‌کنم که جوانان، معتمدان و مسئولان شهر بندرامام خمینی (ره) به تمام حقوق خود و شهرشان آگاهی کامل دارند و به دور از هر نوع تنش، کارشکنی از مجاری قانونی و عدالت محور تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق خود، کوتاهی نخواهند کرد.

در ادامه فیلم گفت‌وگو انتخاباتی جواد شیریان مهشاد در ویژه برنامه تبلیغاتی “فانوس انتخاب” خبر بندر امام خمینی(ره) را مشاهده بفرمایید:

انتهای پیام/
https://biknews.ir/12883کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12883/گفت‌وگو-انتخاباتی-با-جواد-شیریان-مهشا/کپی شد!