حسین حسینی: آمده‌ام تا امانت‌دار اموال مردم بندر امام خمینی (ره) باشم + فیلم

حسین حسینی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در ویژه برنامه تبلیغاتی "فانوس انتخاب" گفت: برای سرریز ظرف مدیریت فاسد با جایگزینی مدیران سالم وارد این عرصه شده‌ام و با دلسوزی، دانش و پاکدستی که در خودم و ان‌شالله تیم همراهم سراغ دارم، امیدوارم این بار را به سلامت به مقصد برسانیم.

گروه سیاسی خبر بندر امام خمینی(ره)، با هدف انتخابی آگاهانه برای تشکیل شورای قوی و آشنایی با اهداف، سوابق، دیدگاه‌ها و برنامه‌های نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره)، ویژه برنامه تبلیغاتی “فانوس انتخاب ” در خبر بندر امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و از کاندیداهای انتخاباتی برای شرکت در این برنامه از طریق شبکه‌های اجتماعی خبری، دعوت شد.

حسین حسینی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در ویژه برنامه تبلیغاتی “فانوس انتخاب” حضور یافت و اهداف، سوابق، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را بیان کرد.

سوال: خودتان را معرفی بفرمایید؟

حسین حسینی، متولد سال ۱۳۵۸ در منطقه سیل زده بلوکی‌ها بندر امام خمینی(ره) هستم. بنده در همین منطقه بلوکی‌ها بزرگ شدم. متاهل، دارای دو فرزند دختر به نام زهرا و نورا، دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دانشگاه دولتی سمنان هستم. کارمند رسمی صنعت نفت با ۲۱ سال سابقه کاری که ۱۰ سال آن را در سمت معاونت کارخانه مخازن و سرویس‌های جانبی پتروشیمی امیرکبیر که سمتی مدیریتی و اجرایی است، مشغول به کار بوده و هستم.

سوال: انگیزه شما از ورود به عرصه انتخابات شورای شهر چیست؟

بعد از آبگرفتگی منازل و معابر در آذر ماه ۹۹ زادگاهم و در پی ندای رهبر عزیز انقلاب که جوانان را برای مدیریت کارهای کشور فراخوان فرمودند، از روی حس دلسوزی و علاوه بر آن شناختی که از توانمندی‌های خودم داشتم، تصمیم گرفتم به کمک گروهی از دوستان دلسوز به این عرصه ورود کنم. در واقع بیش از این نمی‌توانستم شاهد کم کاری و اتلاف بیت المال در حوزه مدیریت شهری زادگاهم بندرامام خمینی (ره) باشم.

سوال: به چه میزان از مشکلات بندر امام خمینی(ره) آگاهی دارید و راه‌حل شما برای حل مشکلات شهری چیست؟

بدهی بیش از حد شهرداری که در سال‌های اخیر در حال افزایش بوده است بزرگترین معضل شهر است. در صورت عدم کمک دولت به این موضوع، به اعتقاد حقیر هیچ شهردار و شورای شهری نمی‌تواند گام موثری برای اداره شهر بردارد. سعی می‌کنم با اتفاق گروه همراهم با رایزنی با استانداری و سایر نهادهای دولتی این سنگ بزرگ را که توسط عده ای نادان و فرصت طلب پیش پای توسعه بندرامام خمینی (ره) گذاشته شده است، از این مسیر بردارم.

امنیت شهر را به کمک نصب دوربین و تقویت نیروی انتظامی و بسیج ارتقا خواهیم داد.

سلامت شهروندان از طریق توسعه فضای سبز، پیگیری احداث بیمارستان، حل اساسی معضل آب‌های سطحی ارتقا خواهیم داد. ضمن اینکه بحث فاضلاب در حوزه وظایف اداره آبفا است که آن را هم تا حد توان و اجازه قانون، پیگیری خواهیم کرد.

امکانات رفاهی نظیر ساخت پارک‌های محله ای به نام و کمک شرکت های پتروشیمی سطح منطقه، احیا پارک ساحلی و خلیج فارس به کمک سرمایه گذار بخش خصوصی از اهداف دیگر حقیر و تیم همراه است.

فعال تر نمودن بخش زیباسازی شهری در شهرداری و آراسته نمودن ظاهر شهر با روش‌های مختلفی نظیر تعریف پروژه‌هایی برای پیاده‌رو، آسفالت و روشنایی… در کنار همت و کمک انبوه سازان و مردم به منظور تعریض خیابان و کوچه های درون شهری از اهداف تیم دلسوز و خوش سایقه ما خواهد بود.

سوال: یکی از انتقادهایی که مردم نسبت به عملکرد شوراها دارند عدم شفافیت مصوبه‌ها، و تصمیم گیری است. شما در این خصوص چه برنامه ای را دنبال می‌کنید؟

معتقدم بین شورا و مردم شهر هیچ چیز مخفی نباید وجود داشته باشد، ما به دنبال ایجاد یک دیوار شیشه‌ای شفافیت بین مردم و شورا هستیم. طبق قانون مصوب شده شورای اسلامی، شهرداری هر ۶ ماه موظف به ارائه بیلان هزینه و در آمد به وزارت کشور و مردم است، این کار را در عمل انجام خواهیم داد.

سوال: به چه میزان با وظایف شورای شهر آشنایی دارید و مهم‌ترین وظیفه شورا را چه می‌دانید؟

بنده وظایف و اختیارات شورای شهر را به طور کامل مطالعه نموده ام. اگر به طور اختصار بخواهم بیان کنم شورا، یک مجلس محلی برای تصمیم گیری در اداره شهر است و به طور دقیق این وظایف در قالب ۳۴ ماده و ۵ تبصره مشخص شده است.

سوال:برنامه پیشنهادی شما برای حل مشکل حاشیه نشینی در بندر امام خمینی(ره) چیست؟

پدیده تصرفی باید در مرحله اول متوقف شود و با توجه به هزینه بالای آن، به کمک نهادهای خدمت رسانی همچون بنیاد مستضعفان و… در محلی مناسب با ساخت مسکن جدید، نوسازی شود.

سوال: موضع شما در مورد مسأله شهرستان شدن و حریم و محدوده بندر امام خمینی(ره) چیست؟

اعتقاد دارم بندرامام خمینی(ره) با حفظ منافع مردم منطقه می‌بایست شهرستان شود. از طریق تعامل با همه مسولان ذیربط می‌شودا ین مساله را به سرانجام رساند.

در پایان لازم است تاکید کنم : بندر امام خمینی(ره) با انبوهی از مشکلات و عقب ماندگی‌ها به سبب فرصت‌طلبی و فساد برخی از اعضای شورای شهر و شهرداران و… در دوره‌های گذشته، رو به رو شده است و مردم تقریبا از رای دادن مایوس هستند. اصطلاحی هست میان مردم و به فرمایش استاد قرائتی “بخور بخور”.

بنده حقیر چه به لحاظ مالی و  پستی اقناع هستم و نیازی به حضور در شورا ندارم. فقط آمده‌ام تا امانت‌دار اموال مردم بندر امام خمینی (ره) باشم و بابت این کار ریالی حقوق، حق جلسه و نه هیچگونه حق زیر میزی یا رومیزی و… نمی‌خواهم و به عشق شهدا به خصوص اسطوره زمان ما “شهید سلیمانی” و همچنین به عشق ندا به خواست رهبرم برای سرریز ظرف مدیریت فاسد با جایگزینی مدیران سالم وارد این عرصه شده ام و با دلسوزی، دانش و پاکدستی که در خودم و ان‌شالله تیم همراهم سراغ دارم، امیدوارم این بار را به سلامت به مقصد برسانیم.

نیت دارم اعتماد مردم را به نظام با تمام توان برگردانم. نظام جمهوری اسلامی برای خدمتگزاری ملت بنا نهاده شد که متاسفانه برخی مسولان شهر بندرامام خمینی(ره) کفر نعمت نمودند و به اسلام و نظام ضربه زدند و هم به اعتماد و پشتیبانی مردم که بالاترین سرمایه نظام است. قریب ۴۰سال برای خودم زندگی کردم میخواهم ۴ سال از عمرم را به مردم شهرم وا نقلاب و نظام به حرمت خون شهدا و به اذن رهبرم خدمت کنم. مردم اگر پای صندوق نیایند نتیجه مثبتی در کار نخواهد بود باید همه با هم دوباره شهرمان را بسازیم.

ضامن موفقیت من برای این اهداف حضور تیمی از اشخاص همراه با دانش و دلسوز و فداکار با هدف خدمت به مردم است. لذا خواهش دارم مردم شریف بندرامام خمینی(ره) به تیم همراهم که در ایام قانونی انتخابات لیست آنها را منتشر خواهم نمود رای بدهند تا بتوانیم با همراهی و هم‌رایی این شهر را به دوران اوج و افتخار آن برگردانیم.

عاشقانه کشور،شهر و مردم آن را دوست دارم. امید دارم با حضور حماسی پای صندوق این شهر دوست داشتی را از چنگال فرصت طلبان و خناسان نجات دهیم.

 

در ادامه فیلم گفت‌وگو انتخاباتی حسین حسینی در ویژه برنامه تبلیغاتی “فانوس انتخاب” خبر بندر امام خمینی(ره) را مشاهده بفرمایید:

انتهای پیام/
https://biknews.ir/12880کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12880/حسین-حسینی-آمده‌ام-تا-امانت‌دار-اموا/کپی شد!