جمعه آب شهری و برق بندر امام خمینی (ره) قطع می‌شود

اداره برق و آبفا بندر امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای جداگانه از قطعی آب شهری و برق در صبح روز جمعه ۱۴ خرداد ماه، خبر دادند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، اداره برق بندرامام ‌‌خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به درخواست شرکت انتقال نیرو جهت شست وشوی شبکه فشارقوی برای پیشگیری از قطعی به دلیل آلودگی، رطوبت و رفع برخی اشکالات برق برخی مناطق شهری ازساعت ۶ الی ۸ قطع می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: کوی اباذر، خیابان ۱۶متری عدالت و صحابه؛ کوی شهید دستغیب؛ کوی مسکن مهر، بخشی از کوی شهید رجایی (فاز۳)، منازل راه آهن، منازل صباغان جدید، کوی امام رضا(نیزار۲)، ۱۲۸ دستگاه، ۶۲دستگاه، بلوار امام‌خمینی(ره)، کوی شهید مطهری(۳۰۰دستگاه و ۷۰۰دستگاه)، شهرک صنعتی، کوی شهید بهشتی(۲۵۰دستگاه)، خیابان ۱۷شهریور، بلوارطالقانی، با قطعی برق مواجه می‌شوند.

اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای جداگانه از قطعی آب به علت قطعی برق تاسیسات آبرسانی خبر داد.

در این اطلاعیه عنوان شده است: برق تاسیسات آبرسانی به علت شست و شوی شبکه فشار قوی توسط اداره برق، قطع شده و به تبع آن پمپاژ آب به شهر قطع می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه توصیه شده است: همشهریان گرامی درخواست می‌شود نسبت به ذخیره آب مصرفی مورد نیاز اقدام کنند.

در ادامه اطلاعیه تاکید شده است: در زمان قطع آب شیر فلکه ورودی منزل را ببنید و بعد از ساعت های یاد شده تقریبا برای پنج دقیقه لوله‌های آب را باز گذاشته تا آب مانده در لوله‌ها خارج شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/12857کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12857/جمعه-آب-شهری-و-برق-بندر-امام-خمینی-ره-قط/کپی شد!