فعالیت رسمی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در بندر امام خمینی (ره)‌ آغاز شد + تصاویر

ستاد مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بندر امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم، بزرگان و شیوخ عشایر افتتاح شد. 

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره)، ستاد تبلیغات مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در بندر امام خمینی(ره)‌، شروع به فعالیت رسمی کرد.

در مراسم افتتاح رسمی ستاد مردمی که با حضور اقشار مختلف مردم، بزرگان عشایر و اقوام بندر امام خمینی(ره) برگزار شد، شعرا و ذاکران اهلبیت(ع) با اشعار حماسی و انقلابی بر حضور پرشور در صحنه انتخابات تاکید کردند.

گفتنی است نادر آزادی نیا در حکمی از سوی ستاد مرکزی  آیت الله رئیسی در استان خوزستان، به عنوان رئیس ستاد مرکزی و دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی در بندر امام خمینی(ره) انتخاب شد.

نادر آزادی نیا ضمن اعلام آغاز فعالیت رسمی ستاد تبلیغات انتخابات  آیت الله رئیسی  در بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: هدف اول نیروهای انقلاب، تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و سپس تبلیغ برای کاندیدای اصلح است و در این مسیر با اتحاد و هم افزایی زمینه روی کار آمدن یک دولت قوی برای رفع مشکلات کشور رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/س

https://biknews.ir/12853کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12853/فعالیت-رسمی-ستاد-مردمی-آیت-الله-رئیسی-د/کپی شد!