مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را به دادگستری گزارش دهند

سامانه رصد، پایش و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، از روز یکشنبه توسط دادگستری خوزستان در مرکز استان آغاز به‌کار کرد تا از این پس مردم جرایم و تخلفات انتخاباتی را به دادگستری گزارش دهند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت ‌الاسلام صادق مرادی صبح روز یکشنبه در مراسم افتتاح سامانه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی استان خوزستان اظهار کرد: این محل و این سامانه ۲۴ ساعته تا پایان انتخابات فعال خواهد بود همچنین این طرح برای اولین بار در کشور در دادگستری خوزستان پیشنهاد و اجرا گردید.

وی افزود: هدف از این طرح طبق منویات مقام معظم رهبری برگزاری انتخاباتی پرشور با رقابتی سالم هست که یکی از مواردی که باعث شور و نشاط در انتخابات می‌شود این است که افراد بدانند از رایشان صیانت می‌شود.

مدیرکل دادگستری خوزستان گفت: مردم در هر ساعتی از شبانه‌روز از هر جای استان با این مرکز تماس گیرند، کارشناسان ما به سرعت پس از تحقیق و تصدیق خبر، پیگیری قضایی را در دستور کار قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر در این پروسه جرمی احراز شد، رسیدگی و اعلام می‌شود که این مهم در آسودگی خاطر و اعتماد مردم موثر است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سامانه دریافت گزارشات مردمی، رصد و پایش جرائم و تخلفات انتخاباتی با شماره تلفن ۱۸۵۰ از امروز آغاز به‌کار کرد‌.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/12805کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12805/مردم-جرایم-و-تخلفات-انتخاباتی-را-به-داد/کپی شد!