اختلال در حرکت قطار در ایستگاه بندر امام خمینی، جزیی بود

مدیرکل راه آهن جنوب گفت: اختلال در حرکت قطار مسافربری حومه‌ای در ایستگاه بندر امام خمینی(ره) جزیی بود و هیچ خسارتی به دنبال نداشت.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) ، عبدالکریم درویش زاده اظهار داشت: لوکوموتیو قطار مسافربری حومه‌ای ماهشهر – بندر امام خمینی به اهواز حدود ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در ایستگاه بندر امام خمینی(ره) دچار یک مشکل جزیی شد که به محض اطلاع از این مشکل ، به سرعت این لوکوموتیو جابجا شد و قطار پس از حدود ۴۵ دقیقه توقف، بدون هیچ خسارتی قطار به حرکت خود ادامه داد.

وی افزود: این مشکل بسیار جزئی بود و در کمترین زمان ممکن برطرف شد ضمن اینکه مجموعه کارکنان راه آهن جنوب همواره با دقت و تلاش برای رفاه حال مردم آماده خدمات رسانی هستند.

راه آهن جنوب دارای سه محور اهواز – اندیمشک ( تا ایستگاه هفت تپه )، اهواز – بندر امام خمینی (ره) – ماهشهر و اهواز – خرمشهر – شلمچه است که در مجموع دارای ۱۸ ایستگاه است که طول خطوط اصلی و فرعی به ترتیب ۳۹۳ و ۱۸۰ کیلومتر است.

https://biknews.ir/12673کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12673/اختلال-در-حرکت-قطار-در-ایستگاه-بندر-اما/کپی شد!