طرح اکرام حسنی در بندرماهشهر و بندر امام خمینی (ره) برگزار شد + تصاویر

طرح اکرام حسنی با توزیع ۷ هزار پرس غذای گرم و ۳۰۰ بسته بهداشتی بین مناطق آسیب‌پذیر و خانواده‌های محروم بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) توسط پتروشیمی بندرامام(ره) اجرا شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام(ره)، طبق رسم هر سال در پتروشیمی بندرامام(ره) به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و هفته طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان، ۷ هزار پرس غذای گرم به مدت یک هفته بین مناطق آسیب‌پذیر و محرومان، طبق رسم هر سال توزیع می‌‌شود.

علاوه بر پخت غذای گرم، ۳۰۰ بسته بهداشتی کامل به خانواده‌های محروم و نیازمند بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، اهدا می‌شود.

پتروشیمی بندرامام(ره) با تعامل و همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج، موسسه‌های خیریه معتبر و ائمه جمعه منطقه بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) کمک‌های مومنانه را بین مناطق آسیب‌پذیر و محروم توزیع می‌کند.

کمک به نیازمندان به صورت مداوم در طول سال به بخش‌های محروم و آسیب‌پذیر منطقه بر اساس تقویم ملی و اسلامی به صورت نقدی و غیرنقدی در راستای اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی انفاق، <span;>توسط پتروشیمی بندرامام(ره) انجام می‌‌‌شود.

کمک های نقدی و غیرنقدی پتروشیمی بندرامام(ره) در سه سطح شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و به صورت مستقل و جداگانه، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

طرح کانون‌های تحکیم و تعالی خانواده وارد فاز اجرایی شد

حریق پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) بدون خسارت جانی اطفا شد

شادگان سهمی از حق آلایندگی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ندارد

۵۷ سالگی پتروشیمی

سهم  پتروشیمی بندرامام(ره) در کمک‌های شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و طرح‌های خرسندساز شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به شهرستان بندرماهشهر و بندر امام‌ خمینی(ره)، به صورت جداگانه  ۲۷ درصد است.

یادآور می‌شود، توانمندسازی آموزشی دانش‌آموزان مستعد و آسیب‌پذیر، حمایت از طرح‌های کارآفرینی و اشتغال‌ محور، حمایت از کانون‌های تحکیم خانواده، ارائه خدمات درمانی به خانواده‌های دچار بیماری خاص و صعب‌العلاج، ارائه خدمات ورزشی برای نوجوانان و جوانان مناطق از طرح‌های خرسندساز شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس است که پتروشیمی بندرامام(ره) نقش موثری در مشارکت مالی آن دارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/12426کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12426/اکرام-حسنی-در-پتروشیمی-بندرامام/کپی شد!