شرایط حضور کارکنان در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اعلام شد

به گزارش خبرنگار حوزه صنعت خبر بندر امام خمینی(ره)،‌ سید امید شهیدی‌نیا در جلسه نخست سال ۱۴۰۰ کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، با اشاره به شرایط بحرانی کشور و افزایش آمارهای مربوط به همه‌گیری کرونا، بر ضرورت تشدید اقدامات کنترلی شرکت‌های پتروشیمی برای پیشگیری از ابتلای کارکنان به بیماری تاکید کرد.

وی اجرای مصوبه‌های کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را برای تمامی شرکت‌های پتروشیمی الزامی دانست و گفت: تمامی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موظف به همکاری در اجرای مصوبات کمیته شرایط اضطراری هستند چرا که عدم اجرای به موقع مصوبات، ما را از اهداف دور کرده و کارایی این مصوبه‌ها را کم خواهد کرد.

وی افزود: بالاترین میزان بستری و ابتلا به بیماری را در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) داریم، ولی شرکت های پتروشیمی می‌بایست تولید را در بهینه‌ترین شرایط ادامه دهند، لذا نیروهای ستادی با ۵۰ درصد ظرفیت حضور و ۵۰ درصد آماده به کار، فعال خواهد بود.

در‌ این جلسه مصوب شد که محدودیت ترافیکی منطقه به جهت امکان استفاده از خودروهای شخصی کارکنان، کماکان به حالت تعلیق باقی بماند.

شهیدی نیا از مدیریت شرکت‌ها خواست تا کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای خاص را ترخیص کرده و تدابیری برای کاهش تجمع کارکنان در سرویس های ایاب و ذهاب بیاندیشند.

یکی دیگر از مصوبات این جلسه، تداوم تامین تجهیزات و مواد مورد استفاده در بیمارستان‌های شهرستان بود و مدیرعامل سازمان‌ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکید کرد: شرکت عملیات غیرصنعتی از محل اعتبارات شورای راهبردی، هر چه سریعتر نسبت به اجرای مصوبه‌های قبلی کمیته، اقدام کند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان بندرماهشهر در‌ آغاز جلسه، گزارش مفصلی از آخرین وضعیت و آمارهای کرونایی شهرستان بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) ارائه کرد.

انتهای پیام/ا

https://biknews.ir/12382کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12382/شرایط-حضور-کارکنان-در-منطقه-ویژه-اقتصا/کپی شد!