ترور شهید فخری‌زاده، خباثت دشمنان نسبت به ایران و ایرانی و پیشرفت و علم ایرانیان نشان داد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا

شهادت دانشمند مجاهد فی سبیل الله شهید حاج محسن فخری‌زاده را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم، همکاران و شاگردان ایشان و عموم مردم شهید پرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

شهید فخری‌زاده دانشمند متفکر انقلابی بود که عمر شریف‌شان را در راه جهاد و فعالیت‌های علمی اعم از هسته‌ای، موشکی و… این اواخر هم در تولید کیت تشخیص کرونا و واکسن آن و نوآوری‌های دیگر و در راس همه در جهاد با نفس گذرانید.

معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین علیه‌السلام، جزو پنج ایرانی لیست پانصد نفره قدرتمندترین افراد جهان به نقل از نشریه فارن پالیسی بود که موساد و نهادهای امنیتی غرب بارها پس از شناسایی وی از طریق سازمان‌های بین المللی، نقشه ترور وی را کشیده و ناکام مانده بودند.

ترور این شهید گرانقدر، خباثت و دشمنی صهیونیسم و آمریکا و دست نشانده‌های مرتجع آنان در منطقه با ایران و ایرانی و پیشرفت و علم ایرانیان را بیش از پیش مشخص کرده و گواه صادقی بر بطلان تفکر مذاکره و وادادگی در مقابل زیاده‌خواهی غرب شد.

غربی که به تعطیلی نسبتا کامل فعالیت های صلح آمیز هسته‌ای که محصول برجام نافرجام بود راضی نشده و در پی حذف شخصیت‌های علمی کشور است.

ترور شهید فخری‌زاده در سالگرد ترور شهید شهریاری نشان صادقی از پوچی اعتماد به غرب در برجام و سیاست ذلیلانه دولت است.

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی (ره) با محکوم کردن این حرکت بزدلانه و خبیثانه، خواستار عملی کردن خواست رهبر معظم انقلاب در مجازات آمران و مباشران این جنایت انسانی و پیگیری و ادامه تلاش های علمی آن عزیز سفر کرده مخصوصا در عرصه فناوری‌های هسته‌ای با پایان دادن به اجرای اختیاری پروتکل های الحاقی آژانس انرژی اتمی است‌.

والسلام علیکم و رحمه الله
تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی (ره)
هشتم آذرماه ۱۳۹۹ هجری شمسی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)؛ بعدازظهر جمعه ۷ آذر ماه ۹۹ محسن‌ فخری‌زاده، از دانشمندان رده‌بالای حوزۀ هسته‌ای کشور در منطقه آبسرد دماوند ترور شد.

ایشان یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان، بعد از رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب، از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی معرفی شده بود.

پیش‌تر نتانیاهو از او در یک برنامه نام برده بود؛ و بسیاری از رسانه‌ها این ترور را به رژیم صهیونسیتی نسبت داده‌اند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/12128کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12128/ترور-شهید-فخری‌زاده،-خباثت-دشمنان-نسب/کپی شد!