دولتمردان فرانسه نیز در گرداب توهُّماتشان غرق خواهند شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، انتشار کاریکاتوری موهن از پیامبر(ص) در یک نشریه فرانسوی در هفته‌های اخیر خشم جوامع اسلامی را برانگیخته است. این خشم با سخنان «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه در چهارشنبه هفته گذشته که به حمایت از این اقدام به بهانه آزادی بیان پرداخته بود، دو چندان شد و واکنش رهبران جوامع اسلامی را به دنبال داشت. در روزهای گذشته مراکز، نهادها، سازمان‌ها و شخصیت‌های مختلفی در داخل و خارج کشور نسبت به این موضوع در فضاهای مجازی و حقیقی واکنش نشان دادند و حتی در برخی کشورها از جمله عراق، لبنان و… نیز مردم به خیابان‌ها آمدند و نسبت به این حمایت جسار‌ت‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه از انتشار کاریکاتوری موهن از پیامبر(ص) شعار سر دادند.

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

“یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ”

رهبر معظم انقلاب اسلامی:
“گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریّه فرانسوی در اهانت به چهره نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه مسلمانان را آشکار ساخت.

بهانه‌ آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.”

بازهم قلم‌های زهرآگین عناصر تندرو و ضد دین کشورهای غربی برای اختلاف افکنی با حرکتی رذیلانه، ضدانسانی و ضداخلاقی اقدام به بازنشر کاریکاتور توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) به جهت تخریب چهره نورانی ایشان نمودند که متاسفانه این بار هم توسط رئیس جمهور مشرک و صهیونیستی فرانسه به بهانه واهی آزادی بیان مورد تایید و حمایت قرار گرفت.

بی شک تفکر در حال سقوط لیبرالیسم با ماهیت ضد دینی برای جلوگیری از انتشار دین مبین اسلام در جهان و استتار مجموعه ضعف‌ها و ناتوانی‌هایش در مدیریت جهان، راهی جز تمسخر و توهین به چهره نورانی اسلام و پیامبر رحمت و مهربانی آن نداشته و ندارد و این یعنی دستانشان از استدلال و منطق نیز خالی است.

غرب که سابقه وحشی‌گری و جنایات ضد بشری آن فقط مربوط به دیروز تاریخ نبوده و امروزه نیز در گوشه گوشه جهان می‌توان نشانه های سبوعیت آن را مشاهده نمود از یک سو از تحقیق درباره‌ی یک واقعه تخیلی به نام هلوکاست جلوگیری می‌کند و از سویی دم از آزادی بیان می زند، از سویی از داعش وحشی که ساخته خودشان است حمایت می‌کند و از سویی به بهانه داعش، دین اسلام را متهم به خشونت می کند.

تشکل جوانان انقلابی بندرامام خمینی(ره) حرکت سخیف و شنیع توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام را همراه باهمه آزادمردان و موحدان جهان اسلام شدیدا محکوم کرده و در چارچوب سیاست حکمت و عزت،خواستار اخراج سفیر فرانسه از پایتخت اُم القرای جهان اسلام است. باور داریم پیام و تجلی آن نور عظیم و دلیل هستی، سراسر گیتی را فرا خواهد گرفت و دولتمردان فرانسه نیز در گرداب توهُّماتشان برای خاموش کردن این نور گرفتار و غرق خواهند شد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/12048کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12048/دولتمردان-فرانسه-نیز-در-گرداب-توهُّما/کپی شد!