بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی به دستگاه سونوگرافی مجهز شد

محمد شنبدی بعدازظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) با بیان نقش بسیار مهم بخش‌های پاراکلینیکی در روند تشخیص بیماری اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر با حمایت شرکت عملیات غیر صنعتی و هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یک دستگاه سونوگرافی به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد، در راستای سرعت بخشیدن به روند تشخیص و درمان شهروندان فهیم خریداری کرد.

وی افزود: دستگاه جدید از نظر کیفیت و قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر، این دستگاه یکی از دستگاه‌های برتر است‌.

بیشتر بخوانید:

احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی بندر امام خمینی(ره) آغاز شد

حمایت کامل از بخش خصوصی سرمایه‌گذار در حوزه درمان بندرامام خمینی(ره) می‌شود

شنبدی درباره قابلیت دستگاه سونوگرافی بیمارستان راه‌ زینب(س) بندر امام خمینی(ره) گفت: این دستگاه قابلیت انواع سونوگرافی‌های بارداری و زنان، شکم ودستگاه گوارش، کلیه، مثانه و سایر اعضاء بدن با کیفیت، سرعت و دقت بهتری دارد.

یادآور می شود بیمارستان راه زینب بندر امام خمینی(ره) در استان خوزستان، بیمارستان تک تخصصی (زنان و زایمان) دارای دارای بخش‌های زنان، زایشگاه، اتاق عمل، اورژانس، بخش دیالیز و کلینیک ویژه است که به مردم این منطقه خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11993کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11993/بیمارستان-راه-زینب-بندر-امام-خمینی-به-د/کپی شد!